{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  km for mange?
  • #1   27. feb 2011 Du kan være heldig, at der er masser af km i den endnu, men en 250-er er lige i underkanten. Den har formentlig kørt meget i nærheden af sin topydelse, og det slider

• #2   27. feb 2011 Prisen skal afspejle de mange km og så skal der budgetteres med at en renovering kan forekomme. Sidst men ikke mindst kan den sælges igen når du har kørt 10-15000 km. mere?

• therkild s
    therkild s Tilmeldt:
    aug 2006

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 18
    #3   27. feb 2011 prisen er ikke mere end 5600 kr og der er nyt bagdæk og batteri.

• #5   27. feb 2011 det er sku en iorden pris syntes jeg, og en tilsvarende maskine koster nok ikke mange basører i Tyskland HVIS motoren står af.

• #6   27. feb 2011 det er for en gang skyld mange km for en motorcykel IMO, men kun fordi det er en 250ccm.. MEN du kan være heldig at den har en masse km tilbage, og se det på den her måde:

Det væreste der kan ske er at du taber 5000kr.. det er langt mindre end hvad folk taber efter 1 sek ved ny motorcykelkøb smiley

• #7   27. feb 2011 hehe, værre at købe ny bil:-/
    Nå men min 500'er har rundet 70.000 og motoren er stadig i god stand og kan længe endnu.

• therkild s
    therkild s Tilmeldt:
    aug 2006

#8   27. feb 2011 tænker også sådan lidt at det er jo en okay pris, og hvis den bare kan køre 15-20000 km mere er det fint

• #9   27. feb 2011 Mange folk har en forkert indstilling til at det er mange km for en lille motor kontra en stor.
    En GSXR250 har en ret lille slaglængde, og derfor er stempelhastigheden væsentligt lavere end på mange størrere maskiner.

Der hvor kæden hopper lidt af for mig, det er at det er en typisk begynder-mc, og den har sikkert haft 10 ejere som alle er unge knægte der lige har fået deres kørekort. Derfor er mange af dem kørt hårdt, og mange er ikke serviceret som de skal.

Men km-tallet ville jeg nu ikke være bange for. Og prisen er da også fin.
    Men bærer den præg af misbrug, så hold snitterne væk.

• #10   27. feb 2011 Jesper J: Det er en GSX250 trådstarter har kigget på, ikke en GSXR250.

Har haft en Honda VTZ250 i huset der havde kørt 75.000km da jeg solgte den, og den fejlede intet. Og med 45hk burde den ikke kunne holde så længe som den sløvere GSX250 med 27hk.
    Hvis motoren ikke har nogle bankelyde, og der ikke kommer blå røg ud af udstødningen, så er den sund nok, og så skal den nok holde de 15-20.000km, og sikkert også 50.000km
    Og da GSX250 ikke ligefrem har racerattitude, så er den sikkert heller ikke blevet kørt så hårdt.

• therkild s
    therkild s Tilmeldt:
    aug 2006

#11   27. feb 2011 tak for svarene, jeg smutter en tur hen og kigger hvad det er, og så må jeg jo se om det er noget for mig.

• #12   27. feb 2011 Ah undskyld smiley Det havde jeg vist lige misforstået smiley

Kommentér på:
km for mange?

Annonce