678 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Certifikater til Udstødning. CBR 900RR Certifikater til Udstødning. CBR 900RR

Jeg skal bruge 2 certifikater til syn i Spanien. Certifikatet er: 97/24/CE. Det skal passe til CBR 900 RR 2001. Den ene potte er en BOS T-six. Den anden er Harris Comoticien. Hvis der er nogle der ligger inde med dem. Vil jeg være taknemmelig hvis de vil sende en kopi på E-mail. Hernede er syningshallerne stadig som i DK for 25 år siden. (papier på alt og ellers kun standart)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Certifikater til Udstødning. CBR 900RR
  • #1   27. feb 2011 97/24/CE er det direktiv som danner grundlag for de første EF-typegodkendelse af to- og trehjulede motordrevne køretøjer.
    Så hvis dine potter ikke har nogen som helst form for E-mrk. er de ikke godkendt iht. 97/24/CE som bla. også omtaler kravene til lovpligtig mærkning af udstødningssystemer.

Udrag fra direktiv.
    BESTEMMELSER OM MÆRKNING
    1. Uoriginale udstødningssystemer og komponenter dertil, bortset fra monteringsbeslag og rørstykker, skal være forsynet med:
    1.1. fabrikantens fabriks- eller handelsmærke
    1.2. den af fabrikanten anvendte handelsbetegnelse
    1.3. et typegodkendelsesmærke, der med hensyn til udseende og placering opfylder bestemmelserne i bilag V til direktiv 92/61/EØF. Størrelsen af »a« er ≥ 3 mm.

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:31997L0024:DA:HTML

God læsning !

• #2   4. mar 2011 Tak Steen. Jeg har fået et til BOS. Men det ser ikke ud til der er nogle til Harris.

Kommentér på:
Certifikater til Udstødning. CBR 900RR

Annonce