1.257 visninger
|
Oprettet:
yamaha r1 start problem {{forumTopicSubject}}
hej har en r1 ere fra 06. men den har lidt start problemer. når jeg trykker på startern kører motor lige lidt rundt også stopper den også er der et relæ der begynder og klikke under sædet. og der er lige kommet nyt batteri på. det er lige som relæet ikke vil sende nok strøm ud til startern. nogle der har en ide til hvad det er.
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 3 Emner: 116 Svar: 437
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 67 Svar: 20.852
Det du beskriver, er fordi der ikke er nok strøm på det.
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 2
apr 2006
Følger: 50 Følgere: 90 MC-er: 13 Emner: 463 Svar: 2.202
apr 2006
Følger: 50 Følgere: 90 MC-er: 13 Emner: 463 Svar: 2.202
nov 2007
Følger: 13 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 44 Svar: 1.867
feb 2005
Følger: 78 Følgere: 78 MC-er: 4 Emner: 96 Svar: 1.922
feb 2005
Følger: 78 Følgere: 78 MC-er: 4 Emner: 96 Svar: 1.922
yamaha r1 start problem