{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mondux / Lloyd forsikring - erfaringer
  • #1   5. mar 2011 jeg har det på min mc. har ikke haft nogen skader så har derfor ikke denvej igennem erfaring.,

    dog vil jeg sige at jeg lige har fået tilbud på at samle mine forsikringer der og at de på alle forsikringer undtagen heltidsullykke er billigere (de matcher her prisen på min nuværende).

    jeg har kun gode erfaringer med hensyn til at skulle snakke med deres ,kundeservice og det gælder både nuværende og evt nye forsikringer.

    jeg har dem primært fordi de var noget (ca 10000) billigere end nærmeste tilbud på mc'en for et år siden da jeg var 24 år (ducati 750 sport)


  • #2   5. mar 2011 har lige fået sendt et tilbud fra dem på min sv1000. gav 8900kr ved IF med en selvrisiko på 10kg. ved mondux skal jeg gi 4500kr med en selvrisiko på 8000kr. min bil giver jeg pt 5600kr for uden vejhjælp. ved mondux skal jeg gi 4600kr med vedhjælp.

  • #3   5. mar 2011 de er fine nok.. havde dem da jeg var dansker..

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 280 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.640
    #4   5. mar 2011 Jamen jeg har fået et tilbud på alle mine forsikringer som er ret attraktivt, men det er jo lige så meget en tillidssag som det er prisen der afgør om et selskab er værd at være hos eller ej.

    Kom glad med flere indspark.


  • #5   5. mar 2011 Samme som Thomas K.
    Ingen skader så ingen rigtige erfaringer.
    Skulle betale mellem 5900 til 19000 for min med kasko og selvrisiko på 4000, men skulle kun betale 3200 hos mondux.


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 280 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.640
    #6   5. mar 2011 TROND N - Fik du erstatning af dem - hvad med kundeservice - hvad kan du fortælle?

  • #7   5. mar 2011 jamen havde en enkelt skade på min bil.. og det gik meget smertefrit.. god service og på det tidspunkt frit værksteds valg..


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 280 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.640
    #9   5. mar 2011 Ok. Der står bare Mondux / Lloyd forsikring på kovolutten... :o)

  • #10   5. mar 2011 Har også fået tilbud men som du skriver det en lige meget en tillidssag som det er prisen.

    Jeg tør sku ikke ved hvad man har ikke hvad man får har idag Tryg kan spare ca 5 kilo få alt med bliver ved Tryg:-)


  • #11   5. mar 2011 jeg har Lloyd forsikring på min hårnet som jeg har smidt en del udstyr på som jeg gerne ville have med i forsikringen intet problem hun fik priserne på alle delene mellem 15.000 og 20.000kr så vidt jeg husker og jeg steg 300kr i premie jeg må sige jeg har aldrig fået så god service hos et forsikrings selvskab som der så jeg vil da anbefale dem

  • #12   28. mar 2011 Jeg har også lige fået et tilbud, kan spare 5000,- på alle mine forsikringer det er også noget, så tro sku jeg tager springet smiley

Kommentér på:
Mondux / Lloyd forsikring - erfaringer

Annonce