Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad betyder dette
  • #1   6. mar 2011 Mener at det er en crash-test...

• #2   6. mar 2011 vil tro det er et tjek af en art den har gemnemgået....

mvh

• #3   6. mar 2011 Hmm. Ok, men hvad skal der stå på den, hvis den er godkendt så...FOr det er jo åbenbart ikke det, det betyder s¨??

• #4   6. mar 2011 hvad der skal stå ??

for den er godkendt i DK ?

• #5   6. mar 2011 Tror ikke at du skal spekulere så meget over det...

• #6   6. mar 2011 ved ikke om du kan bruge dette... lånt fra en anden side...

Hvordan kan jeg se om en hjelm er godkendt?

ECE 22 regulativet foreskriver at alle hjelme skal bære en label, som skal syes fast til fx hageremmen. Denne label indeholder overensstemmelsesmærket, overensstemmelsesnummeret og hjelmens produktionsserienummer. Overensstemmelsesmærket er et stort E efterfulgt af et nummer, begge indskrevet i en cirkel. Nummeret henviser til det land hvor hjelmen har opnået overensstemmelse. Fx betyder E3 at hjelmen er godkendt i italien, E1 i Tyskland o.s.v. Hjelme som er godkendt i eksempelvis Italien er automatisk godkendte i Danmark.

• #7   6. mar 2011 Ok
    Takker

• #8   6. mar 2011 Winnie; Som Busa skriver, for at hjelmen er godkendt iht. Dansk/europæisk lovgivning - SKAL hjelmen være ECE 22.05 Godkendt... Og det SKAL stå et eller andet synligt sted i hjelmen (Typisk på hageremmen... Hvis du ikke kan finde godkendelsen - er den ikke godkendt til brug i DK og Europa.

• #10   7. mar 2011 Ok. Det er fordi den jeg har har står der kun ac/Passed, købt i usa, og jeg aner ikke hvad det betyder...Efter deres regler..Om den evt. er lovlig derovre, og om den overhovedet kan modstå et styrt..

• #11   7. mar 2011 ved ikke hvilke krav der er der over....

men er sikker på den ikke er godkendt til dansk kørelse.....
    sikkerhed på din hjelm ved jeg ikke noget om .......
    men du vil med sikkerhed kunne få bøde af dansk politi pga den ikke er godkendt til dansk brug - kørsel

mvh

Kommentér på:
Hvad betyder dette

Annonce