{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.475 visninger | Oprettet:

bane mc spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Så blev den gamle solgt, og nyt skal til. Jeg kikker efter banecykel i 600cc klassen, helst ikke ældre end 03-04 og meget gerne i et prisleje der ligger omkring de 30k. Der er jo masser til salg hvis man leder lidt, men hvad skal jeg egentlig se efter. Hvad er "vigtigt" af udstyr at få med så jeg ikke skal ud og købe ekstra? Noget der er mere relevant end andet? km på klokken?
Det ku' være fedt hvis en erfaren voksen kunne skitse lidt op hvad det koster sådan ca på en sæson: benz, dæk, ture, olie, evt. reservedele osv... Har jeg overset noget?

Nordskov smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bane mc spørgsmål
  • #1   7. mar 2011 Først køber du et sæt gode dækvarmere... De spare dig for en masse begynder styrt.

    Ang dæk, skal du nok regne med at det første år er gratis.. Dæk slidet stiger i takt med at der kommer fart på .-)
    1 dag for dig på bane er ca:
    40 L benzin
    12-1500 Kr for at være med.
    turen.... ja det kommer jo lidt an på hvor du vil hen.

    Men regn med ca 30.000 det første år. Det bliver kun dyre der efter.

    Når du køber racer, så glem det med km tal. det siger ikke en skid, men se på hvad der er af affjedring. Det er her de fleste, går galt.


  • #2   8. mar 2011 03/04 eller 05/06 kawa 636

  • #3   8. mar 2011 R6 '05 er et godt bud!....indsprøjtning og Up-side down gaffel er gode ting på en banecykel.

    Sportbikes.dk har haft en billig '05 R6'er og vidst også en 636, som Jesper foreslår.

    Kender ikke 636 men der er mange der har været glade for dem til banen.


  • #4   8. mar 2011 Ved ikke lige hvorfor det skulle være 636, RR har i teorien mere potentiale.
    Har selv en RR 03' og har ligesom dig nordskov kørt 636 04' på gaden og er rigtig glad for mit valg.



  • #5   8. mar 2011 jeg har en zx6r fra 08 den købte jeg også inden for dit pris loft. . du skal ik ha så meget udstyr til og starte med for du kan ik bruge det før du får fart på. . (og så koster det kassen hvis du smider den og smadrer noget af det)

  • #6   8. mar 2011 Hvor leder i henne efter cykler? Jeg har set på dba, 123mc, her på galleriet, sportshoj, mobile, blocket, rrherning, diverse forhandlere... Er der nogle andre steder som banefolket går hen når de handler?
    Lige nu har jeg lidt kig på en zx636r fra 03 med lidt forskellige dele til for 25000 og en zx636r fra 05 med lidt mindre men næsten samme ting for 30000,-
    De har hhv. kørt 15000 og 11000km.

    Takker for svarene so far. Der er meget at tænke over smiley


  • #7   8. mar 2011 Du kan evt også kigge her sportbikes.dk og racing4fun.de der er en del banecykler

  • #8   8. mar 2011 dem glemte jeg lige at nævne, men tak smiley
    Jeg syns sgu ik de cykler de har i tyskland er specielt billige, tværtimod!! Deres priser ligger gennerelt over de danske mener jeg. Men det er måske meget normalt?!


Kommentér på:
bane mc spørgsmål

Annonce