736 visninger
|
Oprettet:
Powercomander pc 3 usb. {{forumTopicSubject}}
Hey
Jeg har lige bestildt tid til en rulning ( kun rulning ik just )
det er en kawa z750 2006, der er en raceudstødning med mont.DB killer samt et bmc luftfilter på.
Såfremt program ik er det mest optimale kunne man jo prøve at skifte programmet.
Jeg har ikke noget kabel eller en cd.
1.er det bare et alm usb kabel ?
2.hvor kan jeg evt finde programmet til overførsel af program ?
3.Er der en guide til hvordan man gør ?
Jeg fik at vide at den kun har et standart map så det er muligt at den kan optimeres lidt.
Mikael
Mikael
maj 2004
Følger: 33 Følgere: 30 MC-er: 6 Emner: 64 Svar: 1.528
På http://www.dynojet.com/ kan du finde både program og forskellige map's.
Du skal blot bruge et almindeligt mini-USB kabel (sikkert det du har til dit digitale kamera)
I mine øjne er det lidt spild af penge at få den rullet med Power Commanderen på, uden at få lavet et map til den samtidig.
Du kan muligvis ramme tæt på noget godt ved at prøve forskellige map's, men i og med at motorer er ret forskellige ab fabric vil du helt klart få det bedste udbytte af at få lavet et custom-map til din cykel.
aug 2006
Følger: 14 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 7 Svar: 259
nå men svar på dit spørgsmål...
www.powercommander.com der kan du finde en række forskellige maps du kan dovnloade, og prøve.. jeg syntes også du skulle åbne din filterkasse, så der kan komme noget mere luft igennem.
hvis du mangler en cd`rom har jeg en du kan få for en hund. send evt en PB hvis det er, så sender jeg den med posten til dig.
okt 2004
Følger: 35 Følgere: 175 MC-er: 9 Emner: 200 Svar: 932
Ja det kunne nu bare lige være sjovt om man selv kunne skifte programmet.
Der hvor jeg skal have den rullet sagde de at hvis de skulle hente program kostede det 200 ekstra , så det tyder jo på at det bare er et andet standart map dog et der passer med de små mods der er lavet ved min.
Det lød ik som om det var et custom map de lavede, men det kan være jeg har misforstået det.
Nu får jeg den rullet og så tager jeg den derfra,men nu har jeg program og kabet har jeg.
Når jeg skal skifte program tager jeg så bare powercomander af og tilslutter min pc som plug and play ?
Mikael
sep 2008
Følger: 21 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 36 Svar: 623
FV Motor eller Mr. Dyno kan anbefales.
aug 2006
Følger: 14 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 7 Svar: 259
held og lykke med det.
okt 2004
Hmm ved ik helt om jeg siger hvor det er men jeg skal nu også bare have den testet om den går nogenlunde og så evt selv prøve mig frem.
Når jeg får den rullet finder jeg ud af om jeg har forstået det korrekt, for er det det de gør kan jeg jo ligeså godt selv lægge program i.
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.409
okt 2004
Mikael
Powercomander pc 3 usb.