{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.057 visninger | Oprettet:

R6'er nedroslingkit/prøvetur. {{forumTopicSubject}}

Hey mcg.

Jeg har lige to spørgsmål til jer guys.
Jeg er 17 år, og vil virkelig gerne eje en yamaha r6'er når jeg fylder 18, men der må jeg jo maks køre på en med 34hk, så men man kan jo få sådan nogle ned-droslingskit, men hvordan køre cyklen med sådan et på? helt af helvede til eller? for hvis den gør det vil jeg ikke starte ud med sådan en.

Andet spørgsmål:
Jeg har læst mig lidt frem til at ligesom med man kan komme ud og prøve en ferrai på en bane, kan man også prøve en motorcykel? hvis ja, hvor kan man det henne (som 17årig)

på forhånd tak. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  R6'er nedroslingkit/prøvetur.
  • #1   11. mar 2011 Pga din manglende profil er det jo ikke nemt at sige til dig hvor der er nogen!
    Der er en del på Bornholm!


  • #2   11. mar 2011 Jeg kommer fra vestsjælland smiley nærmere betegnet slagelse, sorry. smiley

    og jeg ali. jeg har i tankere om at købe en r6'er og tage kittet af når jeg er 21.
    men ved du hvordan den køre med det på? om det noget ***** eller?:)



  • #3   11. mar 2011 Husk at spørge forsikringen hvad de forlanger. Det kan være det får dig til at skifte mening.
    Hvis du tager kortet som 18-årig må du allerede køre stor mc som 20-årig (2 år efter).
    Her kan du prøve en R6'er på bane: www.lej-en-racer.dk/


  • #4   11. mar 2011 du kan køre på bane lige nu hvis du vil, du behøver ikke nødvendigvis have kørekort da du kører på et lukket anlæg, så skal du bare finde en motorcykel..

  • #5   11. mar 2011 En R6 uden afgift er et super valg til at køre på bane. Der kan du gå igang med det samme og melde dig hos RPM Racing, Racing4Fun eller tilsvarende. Køb noget billigere til gaden når du ikke må bruge kræfterne i en R6'er alligevel.

  • #6   11. mar 2011 Sorry for OT, men at drosle en R6 er da helt tosset. En super sportsmaskine, som man så totalt vingeskyder. Du mangler sparket bagi, kammierne bliver ikke imponeret og pigerne vil sgu nok hellere sidde bagpå en scooter. Så hvorfor egentlig en R6?

  • #7   11. mar 2011 niels: Tak smiley og ja det må jeg.

    SJYP: Jeg skal have en r6'er til gadebrug, en til hverdags cykel, min første mc, forstår du? derfor må den ikke havde de heste den har standard, derfor vil jeg have den neddroslet til det jeg må.
    ved du hvordan den vil køre med det på da?


  • #8   11. mar 2011 SJYP: Fordi den ser herre nice ud. smiley

  • #9   11. mar 2011 Køb en kawa 250 brugt, meget billiger indtil du må køre den store

  • #10   11. mar 2011 Lærlingen tag fat i forsikrings selskaberne og spørg hvad de skal have for en R6er til en 18 årig ung mand, og så spørg dig selv bagefter om du har råd til det...

  • #11   11. mar 2011 Den skal nok køre fint med droslingen, og du kan sikkert kun bruge ½ af gassen, den kommer til at virke jævnt sløv, men sikkert fornuftig nok hvis man ikke har kørt mc før.. Jeg har selv haft en gammel GS1000 med drosling, den kørte fint med droslingen i..
    Derudover som de andre siger så tjek forsikringen..

    Mvh. Mathias


  • #12   11. mar 2011 takker for svarende omkring r6.

    men nogle som der ved det med at prøvekøre sådan en frækkert?:)


  • #13   11. mar 2011 Kæft en flok elendige svar der kommer fra jer allesammen ? Manden spørger om øst og i svarer i vest ? GE-NI-ALT !

    En R6'er med drosling ? Det afhænger helt og holdent af hvilken årgang det er. På de nye modeller sidder droslingen på gasspjældet. På de ældre årgange sidder der nogle skiver i indsugningen. Sidder droslingen på gasspjældet mister du kun topfart. Accelerationen er stort set den samme smiley på dem med skiver i indsugningen vil både acc. og topfart være formindsket.

    Mht alle de elendige svar, der altid kommer når man som ung gut vil ha' en sportsmc .. DROP DET ! Det er kun dyrt hvis man vil ha' kasko på ! GF forsikrer en R6 til en 18årig for 2500 ca for en ansvarsforsikring.


  • #14   11. mar 2011 Rasmus T

    Glem nu ikke at den pris 2500 kr for ansvarsforsikring hos GF-forsikring ikke passer helt, da det kommer an på hvor i landet man bor.

    Hvis man foreksempel bor i København vil prisen mindst være 5500 kr ca i forhold til hvis man bor ude ved hvor kragerne vender og lars tyndskidsmark smiley Altså noget højere da forskrings zone/område ikke er det samme.


  • #15   11. mar 2011 Det kan godt være at den absolut dyreste forsikring koster 5500 men det er stadi enormt billigt for en 18årig på en R6, er vi ikk enige om det? Skulle han forsikre en fiat 1.2 skulle han give mindst 7k i ansvar

  • #16   11. mar 2011 Præcis .. Og jeg skulle betale ca. 5200 for en R6 fra 07 .. Og jeg bor i Greve .. Det synes jeg er er billigt ..

Kommentér på:
R6'er nedroslingkit/prøvetur.

Annonce