{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda styrer eller hvad ? MotoGP
  • #1   13. mar 2011 Hmm, det er jo efterhånden nogle år siden Honda sidst har vundet VM

• #2   13. mar 2011 3+ sender det, og jeg skal helt klart se det.

Nok indikerer disse tests, at det er Honda og Yamaha som sætter sig på de forreste rækker. Men jeg vil slet ikke afskrive Ducati. De har testet en masse forskelligt, og skal nok stille stærkt til start om en uge.

• #3   13. mar 2011 3+ ?? er det ikke 3 puls du mener?? lad os nu se det kan godt være at ducati ikke har vist det helt vilde i test, men rossi er jo rossi ham skal man ikke afskrive, han ville nok kunnne følge med dem på en moto 2 maskine hehe

• #4   13. mar 2011 Nej det bliver sendt på 3+ ikke 3PULS desværre.. jeg kan ikke tage 3+ :o/

Men det bliver vidst også sendt på eurosport, som jeg heller ikke kan tage..

håber på at det kan hentes på nettet lige efter hvert løb

• #5   13. mar 2011 Robert min ven, du er velkommen hjemme hos mig for jeg SKAL se det i tv

• #6   13. mar 2011 Rolf: takker! smiley vil da kigge forbi når jeg ikke er på job eller har børn.. det forekommer en sjælden gang imellem :oD

• #8   14. mar 2011 Grunden til det er flytte til 3+ er at de vil sende det i HD, så over på 3+HD, efter hvad jeg kunne læse mig til var det primært pga Formel1 også kommer i HD de flytter. MotoGP bliver nævnt som en side bemærkning på sidste linie, læste det på deres hjemme side. Bliver fedt at se det i HD :o)

• #9   14. mar 2011 Det bliver først sendt kl. 1 smiley
    Har lige tjekket hjemmesiden der koster det 100 euro for full season i HD, det er jo også en slat.
    Når der køres andre steder er det vel også nogle gange tidligere det bliver vist eller ?

• #10   14. mar 2011 Qatar løbet køres samtidig med at 3+ har Onside osv på programmet, og det tiltrækker væsentlig flere seere end MotoGP, så til det første løb må vi vige pladsen. Men ellers falder de første mange løb omkring kl.13 (pånær det i Japan kl.8), så jeg regner stærkt med at vi får de næste mange løb direkte på 3+.

Kommentér på:
Honda styrer eller hvad ? MotoGP

Annonce