Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Træfældning 6.500 kr.
  • Fjerne bunddække, primært efeu 2.502 kr.
  • Sætte rullegardiner op 1.000 kr.
  • Hænge 4 billeder op på betonmur 300 kr.
  • Tilslutning af vaskemaskin 830 kr.
  • Spots på badeværelse virker ikke 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  billig dæk
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.719
    #1   13. mar 2011 reifenversand.de
    mynetmoto.com
    busters-accessories.co.uk
    mcdaekonline.dk

• #2   13. mar 2011 mcdaekonline.dk

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.409
    #3   14. mar 2011 Man kan jo også vælge at støtte danmark og danske forhandlere,
    priserne er lige blevet nedsat med ca. 30 % på flere mærker, jeg ved godt at det stadig er lidt dyrere end på nettet, men med en billigere montering og andet service, feks lige at få justere og smurt kæden, så kan det vist gå lige op.

• #4   14. mar 2011 Hvis der er noget der er billigt i danmark,så er det enten for gammelt eller dårligt...imo

• #5   14. mar 2011 Nu kører den igen ! ! !

For faen alså , kom nu ud til jeres forhandler , og køb det dæk ,olie ,greb , pakning osv , bliv et kendt ansigt så fungere det hele meget bedre
    Jeg skulle lige skifte en toppakning for en kammerat , jamen du kan da lige låne denne lækage søger med , for at være sikker på om den nu også er sprunget før du bruger 10 timer på at skille den ad

DVS han solgte sku ikke for 1500 kr til mig hvis den ikke var sprunget , det var den nu , så han solgte delene aligevel
    Denne behandling får man alså ikke hvis du ikke er kunde eller kommer med dæk fra feks Tyskerland og vil have monteret
    Denne historie er ca 1 uge gammel

• #6   14. mar 2011 Hvis du er fra videbæk så kontakt Kim2.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.719
    #7   14. mar 2011 Han spørger om billige dæk - derfor linker jeg ikke til en dansk shop.

• #8   14. mar 2011 Per E

Så sandt som det er skrevet

• Helle S
    Helle S Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 14
    #9   14. mar 2011 Jeg har lige fået min mc hjem efter service og montering af 2 stk dæk
    dæk = 2050,00 incl montering det er sgu da ikke dyrt

• #10   14. mar 2011 Fair nok hvis folk vil betale ekstra og de så føler de får bedre service, men personligt køber jeg selv dæk på dækonline.dk....

Internettet er født og åbentbart ikke bare en døgnflue så jeg bruger det sku.... Mange ting sparer man nemt 10-15% på de samme vare...

• #11   14. mar 2011 Jeg tror ikke der er så meget sparet det var der ikke for mig når man også skal regne Montering og Afbalancering oveni jeg kunne spare 300 bå Bagdækket ved køb i Tyskland Uden Montering.

Mvh Klaus

• #12   14. mar 2011 Har selv stået i samme situation og manglet et sæt nye dæk, fik et tilbud fra en forhandler, dækkene var dobbelt så dyre som jeg kunne købe dem til på nettet, samt han ville have 200,- pr dæk som han skulle montere, hvis jeg selv kom med fælgene.
    Så godt nok vil jeg støtte de danske forhandlere, men der må da være en grænse, ting kan også købes for dyrt.

• #13   14. mar 2011 Kan også anbefale mcdaekonline.dk

Og fred være med jer der har en fin løn og gerne vil betale ekstra for at støtte en dansk forhandler. De må nøjes med min støtte til små reservedele som jeg har brug for med det samme, samt timeløn mm når det er servicetid.

Og tror lige jeg klare at justere og smøre min kæde selv hvis det er deres argument for den højere pris...

• #15   14. mar 2011 Lasse ja du kan få små dele endnu , men det stopper snart , øhhhh er ved at stoppe , fordi , det kan forhandleren alså ikke leve af alene

Det lyder som alle Danske forhandler kører i store BMWer osv , det kunne faktisk være sjovt at se nogen dækningsbidrag , og mon ikke de fleste kommer ud med meget tæt på røde tal , jeg er ikke midsundlig
    Og hvis det var en guldgruppe eller en vild fed ting at sælge dæk , så var der alså mange om buddet , da man sikkert kan åbne et dækcenter for under 200.000 idag ,
    Kunder er der jo nok af kan man læse igen og igen , men mon man finder nogen der vil arbejde gratis , eller tæt på NUL grænsen , jeg vil ikke ,
    PS du skal også betale for at få lov til det de 200000 er jo væk

Pss Jeg er ikke MC forhandler , men er selvstændig inden for en anden brance på 29ènde år så deraf min viden om at være selvstændig

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.409
    #16   14. mar 2011 Og fordi en forhandler er for dyr, er det ikke sikkert at alle andre er det, ring og spørg mere end en,
    Morten (Faaborg) K : mon ikke det var før de nye pris nedsættelser herhjemme.

Kommentér på:
billig dæk

Annonce