3.063 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

TNT Dude .
TNT Dude .
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 22

Kineser cyklerne!? Kineser cyklerne!?

Sig mig...Jeg syntes det er absurd billigt..og kan ikke fantasere mig til de er af god kvalitet!?
Jeg mener, de ser jo strålende ud, selvfølgelig lidt skrabede. men hvad kan man forvente produceret af et land hvor næsten alle køre 2 hjulet og de derfor helst intet skal koste..
men kan det betale sig at ofre de 10-20.000 kr på sådan en motorcykel...jeg mener, holder de!? nogen der ved det??

Her er et par:

http://www.npmotor.dk/login/incl/img/regal_raptor_h.side.jpg

Pris: 22.000kr

og en anden her:

(link fjernet)

Pris: 10.000 kr

men se dette link:

(link fjernet)

Er det mon den ægte sandhed? eller et smart forretningstrick fra jensen as fordi de er røv irriterede over de mister kunder der køber næsten ligeså gode cykler, til en 10 del af prisen..
hva mener i? debat smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kineser cyklerne!?
  • #1   7. maj 2006 kvaliteten er efter prisen. Man får det man betaler for smiley

men folk har jo forskellige behov, feks til min mor som trille en tur bette tur engang imellem.. der er den fin. Eller til folk som vil bruge den istedet for en 45 scooter.

Min mors, Geely. Har nu kørt en omkring 10.000 km, og den er fra starten af 2004. Og den ser ud til at have en del flere km i sig.

- Jan

• #2   7. maj 2006 kort og godt - man får hvad man betaler for...!!!!

• #3   7. maj 2006 iøverigt, hvis jensen as syntes motor og gearkassen er slidt op, hvorfor får de så ikke bare sat en ny i.. der er jo stadig garenti på den smiley

min mors topper forresten omkring 120km/t på speedo.

• TNT Dude .
    TNT Dude . Tilmeldt:
    maj 2006

#4   7. maj 2006 hvor forhandler de disse geely?

• #5   7. maj 2006 (link fjernet) der kan du finde en forhandler

• TNT Dude .
    TNT Dude . Tilmeldt:
    maj 2006

#6   7. maj 2006 oki doki takker. konen skal have en anden, jeg går selv efter en 636´er..

• TNT Dude .
    TNT Dude . Tilmeldt:
    maj 2006

#7   7. maj 2006 nåå jamen det så en regal raptor hun har eller?

• TNT Dude .
    TNT Dude . Tilmeldt:
    maj 2006

#8   7. maj 2006 hmm nej en prince...syntes jeg ik at finde hehe

• #9   7. maj 2006 nej, den er også udgået af programmet ..
    Men sådan en regal raptor der svarer til den ..

Men når prisen når over de 20.000 så syntes jeg man skal begynde at overveje at købe brugt istedet.

Og selvom det er en ny mc, så skal man stadig regne med at skulle skrue lidt på den engang imellem. Især med at spænde efter hver 1000 km .. og sådan noget.

• TNT Dude .
    TNT Dude . Tilmeldt:
    maj 2006

#10   7. maj 2006 okay det nok ik lige en for konen så. vi ikke de bedste til den slags smiley det skal helst bare virke altid.

• #11   7. maj 2006 jeg syntes at det siger alt at KJ motor ikke ønsker at reparerer disse MC mere da. 1) de går hurtigt i stykker, 2) kvaliteten er dårlig. 3) delene er svære at skaffe og tager lang tid at få hjem ...prøv evt at se BT's hjemmeside der forklerer de(under biler) hvorfor de ikke vil lave kinesere mere

• TNT Dude .
    TNT Dude . Tilmeldt:
    maj 2006

#12   7. maj 2006 kan faktisk kun finde det her. og det ik negativt sys jeg?? eller?

(link fjernet)

• #13   7. maj 2006 (link fjernet)

• #14   7. maj 2006 Min Kærester kollega har en. Han bruger den til korte ture rundt på Fyn. Han er rigtig glad for den. Har dog fået nye bremser på.

• #15   7. maj 2006 En brugt GN250 er nok et bedre alternativ, de kan findes fra 15000,- og så ved man at det holder. smiley

• #16   7. maj 2006 Ang. reservedele, så har jeg aldrig oplevet at måtte vente på dem. Men tror også geely importøren er en af de bedre.

• #17   7. maj 2006 Som daniel skriver, så er der en artikel i touring nyt fra sidste måned. Det er virkelig en god artikel, som giver en noget at tænke over iforhold til at købe kinesermodeller... hvis du vil have en her og nu cykel som kun skal bruges til små ture og transport så er den sikkert fin, men vil du have en cykel der kan køre lidt længere og er mere holdbar, så kan det altså godt betale sig at ofre de ekstra penge...

Kommentér på:
Kineser cyklerne!?

Annonce