{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.148 visninger | Oprettet:

TNT Dude .
TNT Dude .
Tilmeldt:
4. maj 2006
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 22

Kineser cyklerne!? {{forumTopicSubject}}

Sig mig...Jeg syntes det er absurd billigt..og kan ikke fantasere mig til de er af god kvalitet!?
Jeg mener, de ser jo strålende ud, selvfølgelig lidt skrabede. men hvad kan man forvente produceret af et land hvor næsten alle køre 2 hjulet og de derfor helst intet skal koste..
men kan det betale sig at ofre de 10-20.000 kr på sådan en motorcykel...jeg mener, holder de!? nogen der ved det??

Her er et par:

http://www.npmotor.dk/login/incl/img/regal_raptor_h.side.jpg

Pris: 22.000kr


og en anden her:

(link fjernet)

Pris: 10.000 kr



men se dette link:

(link fjernet)

Er det mon den ægte sandhed? eller et smart forretningstrick fra jensen as fordi de er røv irriterede over de mister kunder der køber næsten ligeså gode cykler, til en 10 del af prisen..
hva mener i? debat smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kineser cyklerne!?
Kommentér på:
Kineser cyklerne!?

Annonce