1.848 visninger
|
Oprettet:
Quick shift {{forumTopicSubject}}
Hej jeg har et spørgsmål ang quickshift på en GSXR 750 fra 2006. Når den sættes i gear viser den altid at den står i 4. gear hvorfor det??
Og der er omvendt gear på den lige pt, altså 1. op og resten ned.
Kan man bare vende gear armen så det bliver normalt eller går det ud over quickshiftet ?
På forhånd tak.
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 229 Svar: 2.836
okt 2006
Følger: 23 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 47 Svar: 111
maj 2006
Følger: 47 Følgere: 46 MC-er: 1 Emner: 62 Svar: 1.377
jun 2010
Følger: 3 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 187
okt 2006
Følger: 23 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 47 Svar: 111
okt 2006
Følger: 23 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 47 Svar: 111
apr 2010
Følger: 32 Følgere: 47 MC-er: 3 Emner: 78 Svar: 757
okt 2009
Følger: 61 Følgere: 18 MC-er: 7 Emner: 11 Svar: 41
okt 2006
Følger: 23 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 47 Svar: 111
Tak fordi du lige kunne forklare folk dette
mar 2007
Følger: 31 Følgere: 32 MC-er: 11 Emner: 82 Svar: 2.996
Quick shift