{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.449 visninger | Oprettet:

honda cbr 600rr begynder cykel ? {{forumTopicSubject}}

goddag bruger af sitet

står og skal have det store kort her som 21årig har ingen motorcykel erfaring ud over lidt prøvekørsel af en yzf 600 01 og en masse cross kørsel

og da min onkel har en honda cbr 600rr 2004 der bare står og samler støv havde jeg tænkt mig at erhverve den og bruge den som første cykel
ved god der vil komme forslag til at starte på en 125´er eller nogle der siger at det kommer an på hvor håndtags villig du er og om du kan styre gassen smiley og vil selv påstå at jeg ikke er til vandvidskørsel og skal mest bruges til hygge kørsel

men er en 600rr nem og styre eller er den simpelhen for vild og er den svær at controllere i sving ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  honda cbr 600rr begynder cykel ?
  • #1   19. mar 2011 det kan da ikke blive nemmere end en 600.. og i løbet af 14 dage, så er du sku nok dus med den.. og så kommer ønsket om en ordenlig 1000ccm:)

• #2   19. mar 2011 Tjek lige med din forsikring først - når det er en R - så koster det tit kassen at forsikre.

• #3   19. mar 2011 Fed cykel.
    Men jeg synes du først skal høre på forsikringsprisen på sådan RR maskine, hvis den skal kaskoforsikres!

• #4   19. mar 2011 Sådan en cbr der, er riglig som opstarts mc..
    Den handler ski,e godt og er pokkers pålidelig..
    Det vil du ikke fortryde c",)

Lige med undtagelse af forsikringsprisen..

/Rass

• #5   19. mar 2011 da den bedste form for drosling sidder på indersiden af kraniet, så er det bare at spørge dig selv om du vil køre ordntligt, hvis ja, så gør det smiley

• #6   19. mar 2011 nu siger du at du ikke er til vanvidskørsel men det er jo bevist gang på gang folk der køber disse cykler køre med røven der fos skal man jo ikke sige alle er sådan der findes undtagelser men tvivler stærkt på du en af dem smiley
    men det en fed cykel men tænk nu bare over det det altså ikke dat samme som en bil den flytter sig jævnt meget bedre og bare fordi man er på en mc er man ikke fartgud og selv kan bestemme... og husk nu den forsikring den kan blive pææænt dyr start nu med en maskine du kan magte og en du kan betale

• #7   19. mar 2011 Hvad søren er der i vejen med din onkel, man har da ikke en cbr der bare står og samler støv, nå men har prøvet sådan en cbr og den er bare super nem at kører, men men men den kan også overraske hvis den får nok omdrejnïnger, men med nok respekt og omtanke er det da en god begyndermc som man heller ikke bliver træt af efter et år.
    Jeg startede selv med en suzuki bandit 600 og jeg er da glad for den kun havde 78 heste.

• #8   19. mar 2011 Køb du den af din onkel, den er ikke svær at styre, så længe man tænker sig om engang imellem =), evt tag en tur på en bane du lære så meget hurtigere at håndtere cyklen smiley

• #9   19. mar 2011 Køb du den. Det er som du selv skriver om man kan styre gashånden. Cross erfaring er også erfaring - så jeg siger Go for it.

• #10   19. mar 2011 God begynder cykel....næh, det er da nok muligt, men der er mange andre, der er langt mere tilgivende, bredt brugbare og begyndervenlige...

• #11   19. mar 2011 okay tak for det gutter ... da jeg kan få den billigt regner jeg ikke med der skal kasko på den ...
    min onkel købte den som bane cykel da han er motorcyke jounalist og vil have noget at bruge for sjov smiley han har tit været på bane med den og vil tage mig med ud og køre et par kurser når tiden bliver til det

for på den ene side kan man jo godt købe en 125-400cc af en eller anden gamel cykel .. men er bange for at jeg bliver så træt af sådan en lille cykel at lysten til MC forsvinder lidt ... men min onkel som jeg stoler meget på og har kæmpe erfaring inden for mc i alle afskyggninger og han ville ALDRIG sige at jeg måtte købe den hvis han ikke trode på mig smiley og så syntes jeg også at sådan en CBR 04´er mega fed... og det syntes jeg sku ikke nogle 125cc er ;(

men tak for hjælpen smiley

• #12   19. mar 2011 Var der nogle der nævnte dyr at forsikre for unge smiley men super lækker bike som også kan køres pænt.

• #13   19. mar 2011 er der nogle ider om hvad forsinkringen på sådan en vil være som nystarte . ? ren ansvar ?

• #14   19. mar 2011 2800 ved GF

Kommentér på:
honda cbr 600rr begynder cykel ?

Annonce