{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.386 visninger | Oprettet:

Rygsæk med fornuftig plads {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Jeg har kig på rygsække beregnet til mc-kørsel og har bl.a. fundet flere bud på fcmoto og louis.

Dog vil jeg gerne høre lidt om jeres erfaringer herinde, inden jeg bestiller en.

Kravene til tasken er, at den gerne skulle have plads til tøj, sko og andre småting som man får brug for i løbet af en weekend. Desuden må den gerne have et flot design a la denne fra Alpinestars : http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/10207048/Products/Alpinestars-Charger-Back-Pack/SubProducts/Alpinestars-Charger-Back-Pack-0001

Håber der er nogen der kan give mig lidt inspiration og eventuel give en anmeldelse af den taske I selv kører rundt med.

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rygsæk med fornuftig plads
  • #1   21. mar 2011 Har den du linker til der fra alpinestars. Og den er jeg ovenud tilfreds med.
    Der er en masse rum i den indvendigt til forskellige ting. Bla bærbar computer. og der kan sagtens være et par sko og lidt tøj - Men så heller ikke meget mere.
    Den er nem at tage af og på selvom du har en stiv jakke på pga stropperne kan åbnes forfra.

• #2   21. mar 2011 se evt denne gennemgang:
    http://www.youtube.com/watch?v=yV_BhknyuuQ

• #3   21. mar 2011 De har for tiden en ret lækker rygsæk med indbygget "rygskjold", i Lidl til kun 129,- kr.
    Jeg har tænkt mig at købe en i dag og derefter køre en tur til fyn og tilbage igen ( ca 350 km )... Så burde den være testet... Du hører nærmere... smiley

• #6   21. mar 2011 Hva med en god rygsæk, hvis det er at man vil opbevare sin Hjelm i den. Nogen der kender en god rygsæk til det formål?

• #8   21. mar 2011 Prøv evt at tjekke Deuter`s tasker. De laver rigtig fede modedller, dog ikke "deciderede" mc tasker men flere forskellige til cykel med rugbrødsmotor..har selv en futura 28. Deres bæresystemer gør, at selve indholdet i tasken ikke rører ryggen og på varme dage er det slut med at sveden driver ned af ryggen..
    Kan klart anbefales..

• #9   21. mar 2011 Den taske fra Lidl, som også bliver nævnt ovenfor, har en af mine kammerater købt og det er dælme en fin og praktisk taske til prisen!!! Den virker også rigtig solid i både syningerene og lynlåse. OK tilgivet - den hedder ikke noget smart og dyrt, men burde opfylde næsten alle de krav der er til sådan en taske.

• #10   21. mar 2011 Har lige været nede og købe den, der er desvære ikke plads til hjelmen, men til 129,- kan det ikke gå HELT galt at have den.

• #11   21. mar 2011 Er lige kommet hjem fra en tur på ca. 350 km i jævn høj fart med den tidligere omtalte rygsæk fra Lidl på ryggen....
    Og den klarede opgaven aldeles tilfredsstillende. Når div. remme og seler er justeret ind, mærker man den faktisk ikke. Den sidder behagelig fast på ryggen uden at det strammer nogen steder og der der ikke noget der blafrer i vinden... Heller ikke ved 180... smiley

Den ka' ikke rumme en styrthjelm, men et par sko, en stor kædespray, extra handsker, en halv liter vand og et digitalkamera er intet problem.

Jeg er MEGET tilfreds, når man tager prisen på 129,-kr. i betragtning.

• #12   21. mar 2011 Jeg købte den store de har ved thansen godt med plads og seder godt på ryggen

Kommentér på:
Rygsæk med fornuftig plads

Annonce