1.163 visninger
|
Oprettet:
Ebay.de & Akrapovic... Hjælp {{forumTopicSubject}}
Jeg søger med lys og lygte efter en akrapovic slipon i titanium til en hornet 600 årg. 02, der er til at betale. Indtil videre er der umiddelbart mest at hente på den tyske ebayside, og jeg har fundet følgende:
http://cgi.ebay.de/Akrapovic-Sportauspuff-Titan-HONDA-CB-600-F-S-Hornet-/270491708808?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item3efa8fed88
Altså ca 3850 inkl. fragt til DK.
Det jeg så ikke helt kan regne ud, er, om alle monteringsdele, og mellemrøret følger med?
Kan man risikerer at skulle betale told eller lign.?
Andre erfaringer eller ideer?
På forhånd tak.
mar 2006
Følger: 9 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 67 Svar: 888
aug 2007
Følger: 51 Følgere: 100 MC-er: 15 Emner: 226 Svar: 3.238
og der er ingen told og moms fra tyskland...
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 57 Svar: 112
Der er altså ikke andre dele man har brug for umiddelbart?
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 57 Svar: 112
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 57 Svar: 112
Ebay.de & Akrapovic... Hjælp