{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.037 visninger | Oprettet:

Anbefaling af mc med drossling {{forumTopicSubject}}

Har tidligere lavet et indlæg vdr anbefaling af den motorcykel der var bedst egnet med drossling, og fik gode svar og afklaret mange tanker, men har dog stadig lidt spørgsmål jeg håber at få besvaret :).

Har eferhånden fået begrænset de motorcykler jeg har i tankerne at starte med til
- Honda cb 600 fa 2008 - 2011 modellen
- kawasaki z750
Begge 2 vil blive med ABS.

Vdr pris og forsikrings priser ønsker jeg ikke den store diskussion da jeg ha r tjekket priser, og de er ikke meget forskellige da de begge vil blive synet med drossling til de 34hk.

Det jeg bare gerne vil have lidt svar og evt debat om er hvilken en der vol føles mest behagelig at køre på når den er begrænset til 34hk? Er de ens eller er der stor forskel? .... Vil de have samme accelerations evne fra 0-100 som hvis de ik var drosslet, (ved godt det er begrænset hvad 34hk kan byde) men ønsker stadig gerne lidt fart, det lægger jeg ikke skjul på. Har set og siddet på begge, og kan rigtigt godt lide begge. Har hørt mest positivt omkring Hondaen , og derfor er jeg selvfølgelig lidt urolig vdr den z750. Nogen siger nemlig den er kedelig og svG med de 34hk i forhold til hondaen, men er det sandt, og hvorfor? smiley

Mange tak på forhånd

Mvh Jørne skoven - lille mc kort


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefaling af mc med drossling
Kommentér på:
Anbefaling af mc med drossling

Annonce