{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er vi nærrige?
  • #1   24. mar 2011 jeg holder mig bare til mctc

• #2   24. mar 2011 Jeg vil ikke sige at folk er nærige som sådan, bare forde de ikke køber de skandinaviske blade.
    Jeg bruger f.eks. lidt penge hver måneden på BIKE uk og er medlem af mctc pga bladet.
    Kan faktisk godt li' det svenske mc nytt men det er ikke så mange steder jeg støder på det. Og så kommer vi til Bike dk hvor jeg synes der er alt for meget fokus på hurtige maskiner og hvordan man får dem til at køre hurtigere (ja jeg generaliserer).

Men hvis der år efter år er underskud i regnskaberne må man vel prøve at lave nogle drastiske ændringer

• #3   24. mar 2011 Og det ironiske er, at Magacin jo er med til at give bladene dødsstødet. De leverer de samme nyheder dage i forvejen, dog med dårligere test.
    Har Bike og TouringNyt. Af udenlandske har jeg abonnement på Practical Sportsbike (hvilket IMO er tidens bedste blad). Desuden købes Classic Bike og Bike UK når de har noget interessant på forsiden.
    Så nej, ikke nærig.

• #4   24. mar 2011 Nærrige nej, kvalitetsbevidste ja.

De danske blade er jo ofte måneder bagud med artikler. Og deres opsætning og materiale valg er lange dårligere end nogle udenlandske blade. Og de fleste udenlandske blade koster jo ofte mere alligevel...

• #5   24. mar 2011 Det har intet at gøre med nærighed eller kvalitet.
    Der er en stor "synder" i det her, og i sidder og bruger det nu,- nemlig internettet, så nemt er det.

Forestil jer tiden før internettet,- ville man læse om motorcykler måtte man købe blade eller bøger, sådan er det ikke længere, nu er internettet langt den største kilde med information.

Det er ikke kun mc-blade der lider under det, bare spørg landets aviser,- udviklingen er løbet fra bladene,- en ganske naturlig udvikling.

• #6   24. mar 2011 Nope, men det siger mig intet, at læse gamle nyheder på toilettet!

Læser på nettet, hvis jeg vil læse noget.

• #8   24. mar 2011 Må sku indrømme at jeg ikke gider de blade om de er der eller ej... jeg har nettet med massere af artikler . Desuden er der snart kun artikler om nye cykler eller meget nye cykler . Hvor jeg hellere ser nogle artikler og billeder af ældre cykler måske noget hvor ejeren har sat en gammel honda cx tip top istand eller noget i den dur .. eller en der har taget en gammel bol,dor og lavet den til café ... Fuck om der er test af den nye gsx 750 .. altså folk kan jo tage ud og prøve den og hvis den falder i deres smag er den Jo god .

• Christian N
    Christian N Tilmeldt:
    maj 2008

Emner: 4 Svar: 290
    #9   24. mar 2011 Jeg kan godt lide at hygge mig med et mc blad. Jeg gider nemlig ikke have min pc med på lokummet, og det er det eneste sted i huset jeg kan få fred. Så er det altså dejligt at sidde med Bike og koble af og savle.

• #10   24. mar 2011 Bruger min iPad til at læse dem...

• #11   24. mar 2011 Sidst (og sidste gang nogensinde) jeg købte det "danske" Bike, fordi de havde noget om den, dengang nye yamaha tenere, blev jeg så skuffet over de tre ti sætninger og tre billeder der tydeligvis var skrevet af en svensker og så dårligt oversat til dansk. at jeg svor de aldrig skulle have flere penge af mig.

Nås man så kan abbonere på UK Bike til mindre end det danske koster, så er der jo ikke så meget at tænke over.

Så nærig, Nej
    kvalitets bevidst, Ja

/gkr

• #12   24. mar 2011 jeg køber ikke bladet forde der er meget blandet i bladet og det jeg vil læse fylder moske kun 20 procent men køber jeg en udlands blad kan jeg købe det blad som kun handler om race eller race cykler og ikke om off road og turing mm

• #13   24. mar 2011 Hej.

Jeg holder både Bike og Touringnyt, og glæder mig hver gang til de udkommer, men jeg syntes også at Bike har for meget stof der omhandler Sport/race mc.....men det springer jeg så bare over...

/Dennis

• #14   24. mar 2011 Jeg betaler gerne 100 kroner for et udenlandsk blad, men aldrig over en tier for bike, indholdet og kvaliteten er sinpelthen for ringe til at jeg gider spille min tid og penge på det

• #15   24. mar 2011 Søren B. lige på hovedet !!!!

• #16   24. mar 2011 konkurrence er sundt.. så må de jo oppe sit game eller lukke. længere er den vel ikke... om det så er ærgeligt må være til egen fortolkning.. men ligefrem at skulle tage folk til gidsel og sige man SKAL købe bladet, ellers lukker de, det er noget fis...

• #17   24. mar 2011 Engelske blade her. Og jeg køber flere af dem hver måned
    Der er meget mere kød på artiklerne i de engelske blade., Anmeldelserne/reviews går meget mere i dyben og er skrevet i et superfedt sprog (sprogvalg)
    Hver gang jeg køber et Bike, hvori der er en test af en ny model, måske en af de modeller man selv går og drømmer om. Bliver jeg vildt skuffet, det er ligesom en tynd kop saftevand. Hvorimod de engelske blade virkelig forstår at trække læserne ind i hvordan selve oplevelsen, følelsen og egenskaberne af en bestemt mc er.
    Så jeg giver gerne 96-98,- for en UK blad fremfor Bike der er noget billigere. Men dertil skal siges at jeg oftes køber et Bike blad, og har faktisk lige gjort det idag, fordi de har en test af den nye Diavel. Og som DUC-ADDICT, bliver jeg simpelhen nød til at læse ALT om Ducati smiley
    Og ja så er der jo frem'ragende sider på nettet, der laver nogle virkelige gode reviews.
    SÅ BIKE..... MERE KØD PÅ ARTIKLERNE OG MEGET MERE AKTION

• #18   24. mar 2011 Har Købt Bike nogle gange og må tilstå at jeg synes det er en tynd kop te i forhold til de engelske magasiner.

I danske bike savner jeg i den grad den humor, nerve og dybfølte passion som man finder i f. eks. Bike UK, Super Bike, Fast Bike etc.

Ser man i Bike UK er der altid it væld af dybe og spændende artikler omkring personer og firmaer der opererer i motorcykel verden. Alle magasiner har intressante gør det selv artikler, test af udstyr og MC´s selvfølgelig. Der er tekniske artikler som virkelig går i dybden og masser af MC historie.

Et dansk Bike er selvanligvis læst på en små 15 til 20 min. Bike UK kan der bruges timer på.

Ser man på de englelske test hold er det sædvanligvis en broget flok der giver et bredt aspekt og forstår at formidle deres oplevelser med produktet...
    Ser man på de danske testkørere så får man en flok androgyne svenske knægte (tror nok de er knægte er ikk helt sikker) som sikkert kan køre på baghjul, man give et underholdene skriv om hvad de har oplevet... glem det..

Skulle Bike dk. gå ned well trist, men når market er lille indholdet tamt.. Jamen så kan det kun gå en vej..

• #19   24. mar 2011 Læser ikk motorcykelblade, men hvis hvis det er ligesom med bilblade, så er englændere laaangt mere kompetente i form af skrift, feed back mm..

• #20   24. mar 2011 Køber de tyske mc-blade, MOTORRAD og Motorradfahrer og de koster mig ca. 60 kr pr.md. De har artikler som jeg synes er interessante.

Har købt BIKE én enkelt gang, og teksten var tror jeg, oversat fra svensk til dansk med google, da halvdelen af ordene var svenske.

• #22   24. mar 2011 Don T, det vil ikke være for dyrt, hvis det kom op i samme klasse som de engelske.
    Butt smiley Hvis man kigger i de engelske, vil man også ligge mærke til at der en del flere reklamer (Heftigere), og dem som reklamerer, betaler garanteret også en hel del mere, fordi oplagene er meget meget større.
    Derfor vil der også være meget større indtægter til at lave nogle seriøse store test og en rigtig god journalistik.

• #23   24. mar 2011 Jeg køber de tyske blade Motorrad og 2Räder.
    Motorrad udkommer hver 14 dag, og er efter min mening det bedste mc blad, og 2Räder udkommer 1 gang månedlig. ( Men kan så også tysk lige så godt som dansk )

Derudover holder jeg Touring Nyt.

• #24   24. mar 2011 Og jeg er desværre ikke så hård til Tysk, ellers så er det en meget grundig og omfattende journalistik tyskerne laver.

Kommentér på:
Er vi nærrige?

Annonce