1.362 visninger
|
Oprettet:
Afbalancering af dæk + vind? {{forumTopicSubject}}
Kan det virkelig passe at forhjulet er mere følsomt for afbalanceringen end baghjulet.
Synes bare min maskines forhjul virker alt for let i forhold til baghjulet.
I sær i dag følte jeg at vinden tog godt fat i mig og min xj 600 på en ubehagelig måde så jeg måtte nedsætte hastigheden.
Enten er det mig eller også er det vinden som bare er kraftig i dag.
Andre som selv synes at det blæser lige lovligt meget
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 212 Svar: 1.301
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 212 Svar: 1.301
sep 2005
Følger: 10 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 116
Du skal finde ud af hva dæktryk din cykel er godkendt til (instruktions bog, eller spørg mekanikkeren) der er jo forskelligt dæktryk til forskellige maskiner, selv om de kører på samme type dæk
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.473
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
Det du beskriver, kaldes "slatten affjedring kombineret med fæl sidevind" og vinden ER led når den kommer fra siden.
mar 2011
Følgere: 1 Svar: 121
Hvis ikke cyklen ryster eller hopper, er det ikke afbalanceringen der er galt med. Du har en mindre trædeflade med nye dæk end du er vant til med de gamle, så derfor mere "levende"
Og så blæser det en pelikan idag :-0
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.756
Hvis hjulet er ude af balance så burde den stadig ikke føles let, den burde bare ryste fra forenden.
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.473
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
Afbalancering af dæk + vind?