931 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Paypal wtf Paypal wtf

Godaften.
Paypal, er det til at stole på?
Og hvordan fungerer det helt præcist når man har oprettet en konto, hvordan får man penge ind på kontoen? Kan kun se, at man kan ovefrøre via bank, kan det ikke lade sig gøre at sætte penge ind direkte fra ens dankort??

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Paypal wtf
  • #1   27. mar 2011 det er 10-4, du registrerer bare dit kredit kort, så trækker den pengene derfra når du handler, så du behøver ikke have penge stående og glo.

• #3   27. mar 2011 Prøv at læs på deres side. Det er nemt og meget sikkert.

• #4   27. mar 2011 Har aldrig oplevet problemer med dem, eneste lille anke skulle da være hvis du får penge ind på kontoen fra et salg eller en handel der ikke bliver til nogfet alligevel så er de ikke så nemme at få retur på din bankkonto.
    Når du betaler med Payal så trækker de pengene fra din konto så du sætter ikke penge ind på Paypal kontoen først.

• #5   27. mar 2011 En anden hage er osse hvis du sælger noget og køber påstår han ikke har fået varen så kan han uden at skulle bevise noget trække pengene retur, og payPal blander sig ikke. Det står beskrevet på deres egen side.

• #6   27. mar 2011 genialt system, du betaler med dit pay-pal og sælger har sine penge 5 min efter. dejlig nemt og sikkert, i forhold til en normal bankoverførelse der nemt kan tage 3-5 bankdage vores moderne samfund.

• #7   27. mar 2011 Det er lige nemt at claime for money som at lave betaling.
    Har aldrig haft problemer

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #8   27. mar 2011 Hvis sælger har tilstrækkeligt bevis for at handlen er foregået korrekt, får han sine penge - no problem. Jeg har selv solgt et par ting på eBay og en enkelt gang også haft en køber som brokkede sig - men min dokumentation var iorden så jeg fik pengene.

Paypal dur!

• #9   27. mar 2011 Har også både købt og solgt gennem pp uden problemer - i forhold til bankoverførsel hurtigere, nemmere og i den grad mere sikkert hvis man køber.

• #11   28. mar 2011 Hvis det er igennem eBay man bruger paypal kan køber ikke bare kræve penge tilbage. Der blander eBay sig. Har nu heller aldrig haft problemer med paypal. Det er ejet a eBay så mon ikke de har styr på sagerne.

Kommentér på:
Paypal wtf

Annonce