{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.419 visninger | Oprettet:

Lang tur med lav Ccm {{forumTopicSubject}}

Jeg ska ud i sommerhus og er i gang med at tage MC kortet, jeg er 19 år så det er en lille MC. Men jeg kunne godt tænke mig at køre på MC i sommerhus som er ca 1 times kørsel og en hel del er motorvej.
Jeg har kigget på kinøjser MC som Jinlun jl 250 da jeg ikke har så mange penge til MC, men vil den kunne klare at køre så lang tur på motorvej. Jeg ved ikke så meget om MC så jeg ville lige høre hvad i har at sige ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lang tur med lav Ccm
  • #1   28. mar 2011 Selvfølgelig kan den det, men husk, at intet maskineri har godt af at yde mere end 85-90 % af sit maks mere end nogle minutter ad gangen, men sådan en toenhalver skulle da kunne knurre konstant med 110-120 kmt en times tid uden problemer:-)

• #2   28. mar 2011 jeg har en kineser knallert, godt nok kun en knallert (regal raptor) men den har jeg da kunne køre til kbh på og der er over 100 km så jeg tror godt de kan holde til det de små kineser maskiner

• #3   28. mar 2011 Det ville den garanteret hvis den er i ok stand;-) men motorvej på MC er simpelthen dræbende kedeligt, hvis du spørger mig, og sådan en jinlun har jo nok ca. en topfart på 100 max. men det skal da sikkert nok gå.

• #4   28. mar 2011 Den har en topfart på 110-120 men ja kunne godt forestille mig det var kedeligt en time på motorvej. Men den ville bare være til god nytte ved sommerhuset smiley Men tak for hjælpen, var blevet rimelig usikker på om lortet ville falde sammen hvis den skulle ud på lang tur, det så kun 1 enkelt gang den skal det men stadig.
    har set mange skrive "til hyggeture" på de lave ccm så ville lige høre inden jeg begav mig ud på noget smiley

• #5   28. mar 2011 jeg er sikker på det sikkert nok skal blive sjovt, hvis det er en af de første ture!

hvad med en suzuki savage?

• #6   28. mar 2011 Ja det blir nok min første tur på motorvej,

niklas du har nok fat i noget der. Det kunne være lidt bedre bare at køre udenom og se lidt mere end bare biler der overhælder. tager nok lidt længere tid smiley

• #8   28. mar 2011 Har selv en jinlun 150 cc og udover at man skal ha god tålmodighed og en konstant paranoia over hvad der kommer bagfra har jeg kørt. Mange ture med over en time på motor stien. Og jeg er ikke en lille dreng smiley så bare afsted på din 250... har snakket med en lokal der strøg en tur til holland på sin uden problemer smiley

• #9   29. mar 2011 motorveje suck, medmindre man skal teste begrænseren..

• #10   29. mar 2011 hva med en ninja 250r?
    var i Italien sidste sommer med et par kammerater, og den ene kørte på en ninja 250, og den kørte HVER GANG og startede som den skulle.
    han kom nemt op og runde 25+km pr liter, selvom vi lå og kørte i bjerge, accelerede hårdt, kørte hurtigt osv.
    eller sån en hyosungt gt skulle eftersigende oz være en kanon maskine.

• #11   29. mar 2011 For nogle år siden pendlede jeg i to år 2 x 30 km på motorvej dagligt på en 150 ccm maxiscooter No problem. Den kan sagtens klare. Men det er ikke sådan skidesjovt, at man aldrig kan overhale. Og man skal sørge for at holde til højre hele tiden.

Men selvfølgelig kan en lille moped klare det. Det skal du ikke være bange for.

smiley

• #12   29. mar 2011 Når man kører mc gælder det NETOP om at finde så mange omveje som muligt for at nå fra A til B. smiley
    Hold dig fra motorvejen hvis du kan. Det er røvkedeligt!

Og held og lykke med kortet, og pas på dig selv derude.

• #13   29. mar 2011 cherrybomb, det en rigtig god pointe, havde helt glemt at man ikk bare kan stikke en gps til og så følge damens stemme. Nu er det stedsansen som er ens bedste ven smiley

• #14   29. mar 2011 cherrybomb, det en rigtig god pointe, havde helt glemt at man ikk bare kan stikke en gps til og så følge damens stemme. Nu er det stedsansen som er ens bedste ven smiley

• #15   29. mar 2011 Snakkede med en fyr engang som havde kørt ca 10000 km på en sæson på en CZ180. Han havde kørt rundt i de Baltiske lande hele sommeren.

• #16   29. mar 2011 tror da sagtens at den kan klare turen, men prøv evt at snakke med nogen herinde som har den model du kigger efter.
    motorvej er nok ikke skide sjovt på sådan en knallert, det er belastende nok at pendle 120km hver vej på en 500 smiley

Kommentér på:
Lang tur med lav Ccm

Annonce