8.456 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Pleje af Læderjakke Pleje af Læderjakke
Hej everybody. jeg har lige købt mig en ny læderjakke i hvid og sort fra Arlen Ness. og så slår det mig at sådan noget skal jo plejes lidt engang imellem. Jeg har læst lidt i forummet men jeg har typisk fundet ældre indlæg. Kunne det være der var kommet nogle nye og bedre produkter på markedet idag end for et par år siden?
0 synes godt om
jul 2008
Følgere: 91 MC-er: 6 Emner: 364 Svar: 1.751
jeg har ikke plejet min siden jeg købte den i 09.
og ved der er mange andre der heller ikke gør det.
maj 2007
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 13 Svar: 74
jan 2010
Følger: 1 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 9 Svar: 249
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.773
Og ja det skal have et eller andet, ellers bliver det tørt, og når du så vælter så bliver det bare revet op når dragten/jakken er blevet et par år.
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
KIWI står der også ovenfor. Det er en god ide - det læder vi anvender som belastes allerhårdest er jo sko, og produkter, der er gode nok til det klarer garanteret også MC-tøj.
..Og der er INGEN ironi i ovennævnte.
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.606
Jeg er uddannet skomager og har arbejdet med læder i 35 år , og jeg giver ikke råd uden at have set hvad vi taler om
Tag dit lædertøj med ind til en Rigtig skomager så får du det rigtige produkt
Og lige en hurtig Kiwi sværte fik den værst tænklige karakter i den sidste test af plejeprodukter jeg så i bladet Tænk og blev bedømt UEGNET TIL LÆDER
Testen er dog nogen år gamle
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.606
Når en Ko-Ged-Kænguro må lade livet for en Biker , så får den ikke naturligt tilført fedt , derfor skal den selfølgelig have tilført kunstig pleje af en slags
Og husk lige igen på at læder bliver stift af vand ikke blødt , bare til dem der siger gør den våd så kommer den til at passe !
Ps har i aldrig haft våde sko , og mærket hvor stive de bliver
okt 2004
Følger: 35 Følgere: 175 MC-er: 9 Emner: 200 Svar: 932
Og så dufter stuen kanon godt af smurt læder bagefter og beholder farven.
Mikael
Pleje af Læderjakke