{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

Honda CBX 550 {{forumTopicSubject}}

Hey mcgalleri.dk

Er lige så stille begyndt at kigge efter ny cykel, da der nu kun er en sæson tilbage inden det store kørekort er i hus. Indtil videre har jeg kigget lidt efter ovenstående cykel, mest pga min far lige har har købt 2 (en af som reservedels cykel), og må sku sige, at det lader til at være en fin cykel. Har en lækker lyd, og et udmærket træk, hvad vi lige nåede på den. Men er også efter den, da den sådan set er pæn nok, så længe der ikk er en F2 kåbe på(i hvert fald min mening), men det er også en billig maskine. Mener også, at det nok er smartere at gå fra ca. 130 km/t på toppen til knap 200km/t i stedet for at springe helt frem til 250+ km/t.

Ville så bare høre ad, om der var nogen herinde der kendte noget til den, og måske kunne komme med nogle +/- til den.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda CBX 550
  • #1   23. okt 2004 Altid godt kun at høre godt om en cykel man lidt er på jagt efter. Det med knastkæden havde jeg også hørt før, men det følger jo med, når den ligger med rimelig høje rpm hele tiden. Jeg har desværre ikk råd til din nu, da du nok skal have noget mere end 15k for den:) Meningen var, at jeg ville finde en uden afgift (har jeg også gjort), og så bruge hele næste år på virkeligt at få den til at se godt, så den er parat til sæsonen 2006. Men tak for info'en..

Kommentér på:
Honda CBX 550

Annonce