1.392 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

2 april så ikke en Nar 2 april så ikke en Nar

Skulle have startet dragraceren op idag til noget noget opvisning imorgen

På med + kabel lidt benzin i tanken , trykkede på starteren brum brum sagde det smiley

Så fedt men men men .
Da vi ikke kører med glykol så skulle der så også lige vand på igen , hva sku der stod vand ud over blokken ?
Termostat hus flækket , ok der må havde stået vand i huset som ikke kunne rende ud , nå det blev svejst sammen , og nu er alt klar til i morgen tidligt alt værktøj pakket og det er ikke så lidt
Skulle lige teste igen for at se om alt nu også var tæt , startede i første hug igen , og vandet kørte fint rundt i systemet , tjekkede lige Olie retur fra Turbo , pis pis pis
Olien var hel hvid , motor flækket et sted inden i mellem vand og olie ,sikkert Topstykket , troede sku ikke dt var muligt der kunne stå vand i topstykket uden kølerslanger på . så lærte man det , og 10 timers pakken sammen idag er spildt , Pis pis pis
Nå godt det blev opdaget i tide , før alt var ødelagt incl Turbo osv , hmmm håber jeg på

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 april så ikke en Nar
Kommentér på:
2 april så ikke en Nar

Annonce