hvad sker der for folk!? {{forumTopicSubject}}
hvorfor kan man ikke oprette en markedsannonce uden at man skal hører på mennesker med alt for lidt tid og muligvis erfaring til overhovedet at være berettiget til at skrive en kommentar og ødelægge ens annoncer. Tjek den her f.eks http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=93021
lad dog manden sætte en pris, den er muligvis høj i forhold til andres, (det ved jeg ikke en skid om), men han bestemmer jo selv hvad hans skal koste.
skal lige siges at jeg ikke selv har fået nogen latterlige kommentarer og jeg generelt altid har fået god hjælp herinde, men jeg oplever det tit når jeg bladrer annoncer.
Hvad er det der gør at brugere føler sig nødsaget til at ytre sin negative holdning om andres salg?
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 167 Svar: 3.621
Prisen er fuldstændigt hen i vejret, og hvis sælger SKAL af med den, så kan han da med fordel lytte til andres råd.
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 33
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 5 Emner: 30 Svar: 742
Det er vel bare det samme folk gør her.
Kan jeg sgu ikke få ondt i røven over.
mar 2005
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 3 Emner: 30 Svar: 128
Hvis folk ik har interesse i vare skal de blande sig uden om ellers er det jo at spame andres annoncer og måske prisen er høj men i sidste ende er det købers problem og dog hvis køber vil gi prisen for en vare han mener er pengene værd er der jo intet problem så kan vi andre bare tænke vores.
jul 2005
Følger: 25 Følgere: 39 MC-er: 5 Emner: 157 Svar: 3.583
mar 2005
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 3 Emner: 30 Svar: 128
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.504
Man forhindrer ikke jordens undergang ved at "advare" hvis en potentiel køber er ude for at købemc for over 100k, så køber han næppe den første den bedste.. og der er jo ingen der bliver tvunget til at købe..!
Og hvad er en høj pris ?? Hvis en mc bliver solgt så er prisen jo ikke for høj vel ???
apr 2009
http://motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=70978
efter at have modtaget et bud på sin vare som har været til salg i knap 1 år og blevet vist 1800 gange, svare han med
"Du må have trådt gevaldigt på dine nosser, med træsko."
Og hvis du IKKE synes den udstødning er for dyr, så ville den nok være solgt på nuværende tidspunkt ikke ???
jun 2007
Kig på 95% af alle brugt MC annoncer og du vil se alle henvendelser er bytte henvendelser.
Det kan godt være frustrerende for købers side at man fx gerne vil have sig en Yamaha R6 fra 1999 men der er kun 2 ud af 20 sælgere på markedet som har fattet at en sådan maskine bare ikke er 65k værd mere.
Derfor kan jeg godt nogen gange selv have lyst til at skrive på flere annoncer - hvad fanden sælger tænker på - men gør det dog aldrig.
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 167 Svar: 3.621
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 177 Svar: 1.231
"Kommentér kun en markedsannonce, såfremt du er interesseret. Hvis din kommentar kan opfattes som ren provokation, vil den blive opfattet som spam. Ved gentagne eksempler vil din brugerkonto blive frosset eller lukket."
Hvis jeg havde en butik med fjernsyn og var ved at sælge et tv til 20.000 og der så kom en anden kunde og ødelagde min handel ved at sige at det tv kunne fås andetsteds til 10.000,- så havde jeg smidt vedkommende ud af min butik, med besked om aldrig nogensinde at sætte sine ben i min butik igen..
Er det ikke en vare man selv er interesseret i at købe, så skal man ikke skrive et ord i en andens annonce, så klart siger reglerne det.
mar 2006
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 54
jun 2007
Selvfølgelig kan man da skrive til enhver sælger og sige at det er underligt hans Yamaha R6 fra 1998 skal koste 70k når jeg kan købe en fra 2007 til 85k - men problemet opstår så i at han siger
Ja men min koster det samme som de andre herinde. Hvilket han jo unægtelig har ret i omend hvor ondsvagt det lyder.
Hvis du læser mit indlæg så skriver jeg som sagt heller ikke på andres annoncen - men jeg kan sgu godt forstå frustrationen.
Michael - Lemvig. .
Giv mig en god grund til at tage Elgigantens parti, frem for den unge knægt de er ved at røvrende for 10.000kr. fordi de ikke er konkurrencedygtige med prisen.. nu må du fanme tage dig sammen.
mar 2006
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 54
jun 2007
For når alle tror deres gamle cykler er belagt med guld og diamanter så er det fanme nemt at sælge hvis man bare er lidt realistisk.
Synes bare det er lidt ærgeligt at udbudet skal være så smalt når man skal ud og handle igen, hvis man vil finde folk med realistisk forståelse for prisen på brugte mc'er
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 33
apr 2009
Men så længe du selv ved at du er fuld af dobbelt moral så er det fint med mig at du ikke indrømmer det..
hvad sker der for folk!?