812 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Impuls køb.. Impuls køb..

Så fik jeg sku købt min første motorcykkel, og det var sku lidt af et impuls køb, men jeg er sku glad for den, og den køre fint..

Jeg har købt en yamaha XJ600 S Division, fin maskine, men jeg kunne godt tænke mig og lave den naked, i stedet for den halv kåbe jeg har på nu, altså lidt som en bandit, ducati monster fra 90`erne men hvor finder man dele til sådan noget og hvor finder man custom dele generelt..?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Impuls køb..
  • #1   4. apr 2011 Hej Kenneth, tillykke med din nye kværn- billeder?

• #2   4. apr 2011 Du kan søge efter delene til en XJ600n. De burde da passe lige på.
    Kan du sikkert finde på ebay.

• #3   4. apr 2011 Har ikke lige fået taget billeder endnu, jeg fik den først hjem i går aftes og har været på job i dag til kl 1800, men den er nu også bare ganske standart, men den er i pæn stand.. nu har jeg også haft kortet i 6 år og kun kørt motorcykkel 4 gange siden køreprøven i 2005 (incl de to ture jeg har taget på yamahaen i går og idag) så det var nok ved at være på tide at jeg fik taget mig sammen.. kigger lige efter 600N dele..

Men er der nogle der kender nogle gode sider til special udstyr?

• #4   4. apr 2011 Du kunne måske købe en tysker eller englænder der ser ud som du synes den skal, bygge delene over på din gademodel og lave et banejern ud af den uden afgift!

Kommentér på:
Impuls køb..

Annonce