728 visninger
|
Oprettet:
Jubiii så blev der købt ny Hjelm :-D {{forumTopicSubject}}
http://www.access-moto.com/produits/360/MAA1RGPJH1/index.html
det blev denne fine Arai håber jeg blir glad for den har snart prøvet alle Hjeme i DK
og kom frem til denne har købt den i DK da jeg fik et godt tilbud ved at købe lidt andre sager ... altid godt med lidt ægte "jyde prut af priser"
jul 2008
Følgere: 89 MC-er: 6 Emner: 364 Svar: 1.746
man kan da altid håbe på af den ikke skal i aktion
feb 2011
Følger: 6 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 160
maj 2006
Følger: 23 Følgere: 52 MC-er: 2 Emner: 33 Svar: 301
feb 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 280
Havd skal du spise til aften
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 87 Svar: 47
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 22 Svar: 158
Bevares fed nok, meen du burde egentlig have penge for at kører med den
okt 2006
Følger: 30 Følgere: 29 MC-er: 2 Emner: 215 Svar: 554
Brian J ... kunne være jeg skulle ringe til Monster og få lidt reklame penge
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 22 Svar: 158
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
Tillykke
Jubiii så blev der købt ny Hjelm :-D