{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
869 visninger | Oprettet:

Bestilling af nye kåbedele {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Jeg var så uheldig at have et mindre styrt for et par uger siden, og håbede den kunne klares med en gang spartel og lak. Nu er kåben så blevet erklæret uegnet, og jeg skal ud og finde mig nogle nye dele. Jeg har tænkt mig at bestille fra david silver spares, men har lidt problemer med numre på de dele jeg skal bruge. Min cykel er en Honda CBR 600 F3 fra 98, i kobber/sort/grå, og de dele jeg skal have skiftet er både top og bund i højre side samt vedligeholdelsesdæksel.
Jeg synes jeg har søgt nettet tyndt for at finde numre på de dele jeg skal bruge i min farve, men uden held. Så i stedet for bare lige at smide et par numre må i meget gerne fortælle hvordan man finder frem til dem så jeg ved det til en anden gang uheldet er ude.
På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bestilling af nye kåbedele
  • #1   7. apr 2011 (link fjernet)

  • #2   7. apr 2011 Beklager hvis det er mig der er tabt her.. det virker som en skidesmart side, men kan sku ikke helt finde frem til de dele jeg skal bruge.

  • #3   7. apr 2011 Simon, den side er mindre brugbar til kåbedele, da de bruger amerikanske fiche, og deres lakeringer er forskellige fra Europa-modeller

    Det første man kan gøre, er at gå ind på min CBR600-side, der er links til farvekoder (her CBR600FW-NH194O), samt links til den specifikke deleside for FW=1998 hos ZSF

    http://zsf-motorrad.de/en/Spares/CBR600FW-G

    Desværre har de fjernet deres fiche, således at der kun er beskrivelser tilbage, men det er nu stadig ret nemt at deducere sig frem til de rigtige partno., klik på beskrivelsen for at få delenr.


  • #5   7. apr 2011 Højre topkåbedel - 64230MALG30ZC
    Højre sidekåbedel - 64250MALG30ZC
    Højre inspektionsdæksel - 64304MALG30ZC

    Når du har set, hvad de dele koster fra ny, selv hos DSS, vil du muligvis overveje brugte dele :-), med lidt held og tålmodighed vil det kunne gøres for 500-1500 for pæne brugte dele....


  • #6   12. apr 2011 Jeg siger mange tak for kyndig vejledning og hjælp smiley og ja, de priser er godt nok lidt anderledes end jeg havde håbet på.. jeg prøver at se om jeg kan finde brugt, eller få lappet det sammen jeg nu har. ellers ved jeg nu hvor de nye kan findes til hvis alt andet fejler (og jeg beslutter mig for at sælge min sjæl)

  • #7   12. apr 2011 er f3 of f4 samme dele ?

  • #8   12. apr 2011 du må ud og jage på ebay osv efter noget brugt i de rigtige farver, med mindre du vil ud i noget med en kineserkåbe.

    Nogle af kineserkåberne er rigtigt fine, men du skal se sig for og læse lidt om andres oplevelser med den leverandør du overvejer, før du fyrer dankortet af.

    Prøv i øvrigt at spørge dig for hos nogle af værkstederne, de har af og til kåbedele liggende. (je har selv været heldig at finde gode og billige kåbedele hos sydfyns mc ... han er en superfin og kun lidt snurrig fætter smiley


Kommentér på:
Bestilling af nye kåbedele

Annonce