{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.265 visninger | Oprettet:

hjælp til køb af Suzuki gsx 750 esd {{forumTopicSubject}}

Jeg har sku set en gsx 750 esd fra 85 til 10000,- skal ikke synes er med plader og skulle køre fint , dyret har kørt 83.000 km dæk kædekit osv skulle være iorden .

Problemerne skulle være et hul på potten og et sæde betræk der skal skiftes..

Men er sådan en sag en ok cykel .. Og er den nogenlunde simpel at skrue på .. jeg mener er den drift stabil .. de. Er jo ikke en ny cykel men den koster heller ikke så meget.

Hvad siger i andre er der nogen der kender sådan en svend og den svagheder ..

Bare mere inden jeg køber katten i sækken


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til køb af Suzuki gsx 750 esd
  • #1   7. apr 2011 Det gav helt sig selv mens jeg skrev , blev det taget af den blå

  • #2   7. apr 2011 Fandme en dejlig cykel.
    Jeg solgte en sidste år og jeg havde, udover et leje i gearkassen, ingen problemer med den, imens jeg havde den.

    Men hvis man læser på nettet i diverse forums, har nogle af dem lidt problemer med det elektriske.
    Og så har gearkassen det med at ødelægge synkroniseren ved 2 gear så den hopper ud af gear.

    Udover det, så er den til at skrue i, og alderen taget i betragtning, en meget stabil cykel.

    Mvh.


  • #4   8. apr 2011 Den kører udmærket - og var da den var ny, en mindre revolution.
    Det var vel den første sportstourer der kom med 16" forhjul og 17" bag - hvilket gjorde den mere styrevillig end de fleste andre i klassen. Og så havde den 16v motor!

    Jeg har også haft en, og havde da jeg solgte den for 8 år siden, kørt 120.000 km. uden de store problemer.
    Men der har som nævnt, været lidt problemer med det elektriske anlæg.
    Stator, ensretter, og tændings boksen... går én af dem, følger de andre sikkert efter over tid. Ikke noget der ikke kan fikses, og det koster ikke en bondegård. Jeg har altid kaldt den "1.500 kr´s cyklen" fordi det næsten altid kostede 1.500,- kr. at få det lavet smiley

    Det eneste rigtige problem der er med den cykel idag er, at den er nærmest umulig at få forreste bremseskiver til.
    Den bageste er ikke noget problem, så hvorfor de forreste ikke laves, er mig en stor gåde! Tjek lige inden du køber, om skiverne dur, og om de overholder mindste mål.

    Mht. udstødningen, kan jeg varmt anbefale en Marshall Deeptone 4-1 udstødning. Du kan godt glemme at finde en hel udgave af den originale. Og det er sikkert samlestykket under bugen, der er huller i? Marshall´en er overkommelig i pris, og er lovlig.
    Den siger ikke så meget...når den er ny!... men det kommer smiley
    Se billedet her, som er taget da jeg satte min til salg. Her sidder udstødningen på.
    Komplet med forrør og pakninger, koster den 3.395,- hos Masi Motor,
    hvilket må siges at være value for money!
    http://www.masi-import.dk/?page=5139&ref=
    http://www.masi-import.dk/filelib/varebilag/56.2008-11.pdf

    Et lille tip: Hvis du synes forlyset er for ringe (paraboler bliver dårlige med tiden), så passer en forlygte fra en Fiat 127 100% i hullet!
    Med en lille smule tilpasning af lygte rammen, passer den perfekt, inkl. juster skruer, og så giver den bare MEGET mere lys.
    Og så koster den 1/6 del af den rigtige lygte.
    Kan den synes med det ? Ja, det kan den godt.

    Held & Lykke med ESD projektet.


  • #5   8. apr 2011 Hov - fik ikke link til billedet af min gamle MC med...

    (link fjernet)


  • #6   8. apr 2011 Efter min mening skal anti dive systemet blokeres, det giver en mere effektiv forbemse


  • #7   8. apr 2011
    Ha ha..
    Den med Fiat 127 lygten havde jeg ikke set komme smiley

    Mhs til anti dive funktionen, var jeg positivt overrasket, over hvor godt det fungerede, når man tænker på at det var et af de første systemer på markedet.


  • #8   8. apr 2011 Der var en mærkbar forbedring i bremseegenskaberne på min mors, da det blev proppet af.
    Lukkede hullerne i banjoerne så det stadig ser originalt ud.


  • #9   8. apr 2011 Altså.. HVIS det virker, så er antidive jo godt nok...
    Men jeg har kun set én ESD´er hvor det virkede.
    Min egen sad det hele på, for HVIS nu man kom til en synsmand der vidste det skulle sidde der.
    Vi havde så lavet en tynd nylonplade lagt imellem, så de var proppet af.
    Det samme var slangerne (de korte) der forbinder antidive med calipren.
    Den er iøvrigt kropumulig at udlufte bremser på, med antidive smiley

    Fiat lygten er god nok :-), og det skulle altså stadig være muligt at købe dem, hos bla. FTZ - sandsynligvis af fabrikatet Kinby.


Kommentér på:
hjælp til køb af Suzuki gsx 750 esd

Annonce