4.572 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Hvor stort mc-dækken? Hvor stort mc-dækken?

Hej galleri, jeg håber i kan hjælpe. Jeg leder efter sådan et MC dækken/pressening-agtigt noget som kan holde min mc fin og tør når den står udenfor. Hvad størrelse skal jeg bruge til min GSXR600 og kender i nogen i ordentlig kvalitet?

Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor stort mc-dækken?
  • #1   8. apr 2011 Jeg har købt et i Biltema til 199,- der var 4 str. og jeg købte det mellemste, og det passer fint over min Honda:D

• #2   8. apr 2011 bruger medium til min gsxr. Og den er fra harald nyborg, syntes det er fin nok til de penge.

• #3   8. apr 2011 Pris og kvalitet hænger lidt sammen her... Har oplevet en mc-garage fra T.Hansen... Den er jeg på ingen måde imponeret over i forhold til min egen fra Oxford ( http://www.oxford-shop.co.uk/ )

• Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    apr 2011

Emner: 50 Svar: 236
    #4   8. apr 2011 t.hansen garager sucks, de blæser også af da de ikke vejer noget eller har stropper i bunden, og så ryger pointen jo lidt med dem.

jeg har efterhånden prøvet et par stykker, den forrige jeg købte var en stor X large fra louis til 450 kr men den kunne ikke engang dække min virago 250 helt (!) så jeg byttede den ud med en oxford x large der nærmest kan dække 2 cykler men alligevel sidder perfekt.
    den kostede 200 kr..

så jeg stemmer også på oxford.

• #5   8. apr 2011 Lidt enig med de andre. jeg har haft tre fra thansen på et år, den fra Louis har siddet i tre, den hedder vidst medium og er ganske tilpas i størrelsen.

• #6   8. apr 2011 Jeg vil klart anbefale et ordentligt dækken. Du kommer til at skifte dækken hvert år, da de fleste ikke er UV-bestandige. De bliver porøse og revner.
    Jeg har et Held cover til min mc og det er snart 7 år gammelt. Det er kun farven der er falmet lidt, ellers ingen skader overhovedet.
    Jeg har en CBR 900 RR fra 96 og der passer en L til.

Held og lykke med at finde et dækkken..:-)

• #7   8. apr 2011 De billige mc-covers er simpelthen for dårlige. Jeg har denne fra Louis og det er super kvalitet: (link fjernet)

• #8   9. apr 2011 Så, nu har jeg sgu bestilt en Stormex medium fra oxford. Så må vi se hvordan det går når jeg modtager den smiley

Kommentér på:
Hvor stort mc-dækken?

Annonce