{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hyosung
  • #1   8. apr 2011 Fra 2004 og frem er problemerne løst. Men køb en med sprøjt så er du sikker. Og jeg er iøvrigt superglad for min. Ka' kun anbefale dig at prøve en og at købe en og skide højt og flot på alle dem der har fordomme. Mange af dem jeg køre med, og det er folk på R1, Fireblade, Gixxere o.lign. er ret imponeret over hvor meget mc jeg har fået for få kr

  • #2   8. apr 2011 Spise her med hjem?

  • #3   8. apr 2011 Ja sådan vil det lyde på en kina grill. Men der skal kun meget lidt research til at finde ud af at Hyosung er fra Sydkorea, har bygget licens motore for Suzuki i mere end 10 år og lavet mere end 10 mio egne cykler de sidste 10 år.

  • #4   8. apr 2011 Var det ikke først fra 2006, at de fleste børnesygdomme blev fjernet?
    Anyway, jeg har ikke prøvet en Hyosung, så jeg kan desværre ikke bedømme den. Men motorcycle.com har lige lavet en shootout mellem GT650 og Gladius: http://www.motorcycle.com/shoot-outs/2011-hyosung-gt650-vs-suzuki-gladius-shootout-90590.html


  • #5   8. apr 2011 Liltorp: Modellen kom frem i 2004, så den årgang har da i den grad børnesygdomme. Sløv ved ventilstyr som den værste.

    Som Jeppe så korrekt skriver, er det fra 2006 der er taget hånd om det hele.


  • #6   8. apr 2011 Okay, tak for hjælpen.

    Liltorp Racing Team
    Hvordan er sidestillingen på sådan en, er der god benplads? og er den til at holde ud at køre langt på?


  • #7   9. apr 2011 Jeg vil også sige fra '06 og frem hvis man vil undgå problemer. Selv har jeg en 08'er med sprøjt som jeg er meget glad for - eneste lille problem er motorgangen omkring 3500 o/m men det burde være løst ved at jeg får justeret TPS'en (skal bare lige tage mig sammen).

    Jeg vil anbefale dig at gå ind på www.korider.com og researche lidt på forummet der. Der slipper du også for mærkeracister og uvidende mennesker der mener det er en kina-knallert smiley

    Angående sidestilling og langtursduelighed er det jo meget individuelt, så prøv en hos en forhandler - det må være vejen frem.


  • #8   9. apr 2011 Jeg kan også kun sige at jeg er super glad for min.
    Med det danske afgiftsystem, lav en bedre finish for 10000 kr og den koster 30000 kr mere.
    så ja der er forskel, men man får meget MC for pengene


  • #9   9. apr 2011 Okay, det lyder som om jeg skal prøve sådan en så, hvor langt kører den egentlig på literen?

  • #10   9. apr 2011 Hvis du køber en får du jo også MC for livet, ingen vil eje den bagefter ..

    .... og ja har kørt Kina Hoyo i nogen uger og er alt andet end imponeret over sådanne havelåger. Om det hedder Korea eller Kina er ligegyldigt det er discount på 2 hjul når der skal være en tanv bedre end Jin Lun og hvad det er de kalder dem. Den kører som en pakke pølser, det er der forresten også Japenske samt Italienske mc'er der gør smiley

    Gør dig i det mindste selv den tjeneste at prøve en tilsvarende model i et ordentligt fabtikat ... At en Hoyu skulle være en SV bygget på licens er bare noget Hoyo ejerne trøster sig med.


Kommentér på:
Hyosung

Annonce