805 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

ny droslet Mc hvilken vil køre bedst? ny droslet Mc hvilken vil køre bedst?

Hej er på udkig efter en ny mc og er lidt hooked på to (meget forskellige) modeller..

Suzuki sv 650 fuldkåbe og aprilia Pegaso strada.. begge maskiner er fra omkring 2005-2007

skal køre til alperne til sommer så mit spørgsmål er hvilket der vil køre bedst trods de beskedne 34 hk.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kløvning af brænde 1.500 kr.
  • Hækkeklip 300 kr.
  • Ordnet have 1.500 kr.
  • Havemand til havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt mellem fliser 1.250 kr.
  • Stikkontakt med løs forbindelse 638 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny droslet Mc hvilken vil køre bedst?
  • #1   9. apr 2011 Strada´en....til alpekørsel, men hvorfor ikke en Transalp - navnet lokker lidt til destinationen ;o)

• #2   9. apr 2011 Jeg ville tage SV'en

Den kører godt, i hvert fald uden drosling. Jeg er ikke fan af Apriliaen, jeg har prøvet den, og er ellers Apriliamand. Har rodet en del med Mille/Falco.

Apriliaen virker ikke ret livlig, og der hjælper det næppe at tage heste fra den.

Og så er den nok sværere at komme af med, end en SV.

Jeg synes det er et nemt valg, alt peger på en SV. Med mine øjne, naturligvis, det er et spørgsmål om religion og fornuft.

• #3   9. apr 2011 Har du tænkt på en Yamaha FZ6 ? den kører bedre end sv'en (personlig erfaring) samt er den rap i motoren, og har kanon gode køre egenskaber

• #4   9. apr 2011 Kender en der havde store problemer med en SV'er nede i alperne - Når det var regne vejr - kom der vand i. Men ved ikke om den du kigger på er med sprøjt. Bare lidt info.

• #5   10. apr 2011 Tænk på de stejle bakker NEDAD på alperne, der er det på INGEN måde en fordel at have en cykel hvor du læner dig fremad ved alm kørsel.
    Der skal man helst have så oprejst en siddestilling som muligt + man sidder højere på TA, Strada m.fl hvilket gør at oversigten er bedre (der er tit halv-høje hegn på vejene der hvilket gør at du alligevel ikke kan bruge begge banehalvdele (og herved køre friskt). Så hellere have udsyn så du ved hvornår du kan lege med svingene... smiley

Kommentér på:
ny droslet Mc hvilken vil køre bedst?

Annonce