1.178 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
14 Svar
Sørgeligt... Sørgeligt...
Det er godt nok ærgeligt at man til en Yamaha R1 fra 1999 har så svært ved at finde special dele som f.eks klodser bremser osv af en speciel klasse , af hvad jeg har erfaret er det kun til de nyere modeller man NEMT kan finde noget...
jeg leder efter nogle gode bremseskiver til min R1 fra 99
til fronten
hvor dælen finder jeg dem, er blevet anbefalet galfer/gafler
0 synes godt om
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.501
aug 2010
Følger: 20 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 37 Svar: 221
dec 2003
(link fjernet)
jun 2010
Følger: 3 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 187
sep 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 4 Emner: 5 Svar: 133
Hvis du har stumperne så skal manden nok også købe dem... jeg ser personligt stort på hvor de kommer fra, så længe prisen er fair... Og så vil jeg hellere handle dansk end udenlandsk.. men det går nok ikke... sørgeligt...
jan 2009
Følger: 2 Emner: 22 Svar: 805
jun 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 73 Svar: 1.151
sep 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 4 Emner: 5 Svar: 133
Sig mig er der nogen der skal have et læse kursus eller hvor er vi henne..
Morten Nævner på INGEN måde at det skal være udenlandske stumper.. eller danske for den sags skyld... det er da kun snæversynede der tolker den sådan.. måske fordi de føler sig lidt ramt... og med ordenlig service.. fair priser.. og stumperne på hylderne burde der ikke være noget at føle sig ramt over...
DET er min pointe...
Der er ingen grund til at tude over at der er visse folk der ikke vil handle i dk. og det var slet ikke en del af spørgsmålet... så at prøve at score billige point på medlidenhedskontoen er da bare sørgeligt...
Og du kan så læse mine 2 sidste linjer igen... og nok en gang til hvis det hjælper...
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.504
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 180
hvis du prøver at google lidt, så finder du ret hurtigt adskillige forhandlere af Galfer skiver til din R1
om du så vil handle her i landet, i italien, england, sverige eller spanien skal jeg ikke gøre mig til dommer for, men kig lige efter en ekstra gang herhjemme, det er ikke altid at priserne er så voldsomt meget højere end de er i andre lande, når du husker at regne fragten med.
Dog vil jeg sige, at hvis du allerede på forhånd har tabt lysten til at handle med Jes, så skal du ikke høre et ondt ord herfra, for det er dog den latterligste og mest kællinge-for-fornærmede attitude je nogensinde har oplevet !!!
Jes : Er det dit allerbedste bud på, hvordan man markedsfører sig selv som forretningsdrivende i Danmark ?
Det ville i allerhøjeste grad være på sin plads hvis du kom på banen med en STOR undskyldning til trådstarter og de stakkels læsere, for ikke at tale om dine "kolleger", der også må lide under effekten af, hvordan "danske forhandlere" opfører sig herinde.
dec 2003
feb 2011
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 57 Svar: 217
nok der fejlen er, havde fået en stavefejl fra dækmanden hehehe
så derfor fandt jeg ikke rigtig noget, er ligeglad om de kommer fra England eller usa eller lign. bare det noget man ved det virker, jeg skal alligevel ikke selv montere dem det kommer dækmanden til heheheeh :=)
feb 2011
jeg fatter ikke en skid om motorcykler og man kunne som sælger fortælle mig at der skulle monteres 3 bremseskiver foran og jeg ville tro på det, så din kommentar om at i/vi er danske og ikke kan hjælpe fatter jeg ikke engang hentydningen i, men jeg har dog kunne læse mig frem til at du er sælger, så surt for dig at fremstille dig sådan, du må sku være en ensom mand, har din kone forladt dig eller er hun på nippet til det ?
feb 2011
Sørgeligt...