1.178 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Sørgeligt... Sørgeligt...

Det er godt nok ærgeligt at man til en Yamaha R1 fra 1999 har så svært ved at finde special dele som f.eks klodser bremser osv af en speciel klasse , af hvad jeg har erfaret er det kun til de nyere modeller man NEMT kan finde noget...

jeg leder efter nogle gode bremseskiver til min R1 fra 99
til fronten
hvor dælen finder jeg dem, er blevet anbefalet galfer/gafler

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • VVS hjælp 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sørgeligt...
  • #3   12. apr 2011 Og hvis man googler galfer brake disc
    (link fjernet)

• #4   12. apr 2011 Det kan vi da sagtens hjælpe med, men vi er jo danske så den går nok ikke... sørgeligt

• #5   12. apr 2011 og netop DERFOR handler folk i udlandet... hvorfor overhovedet bringe den slags på banen? seriøst? små sko?

Hvis du har stumperne så skal manden nok også købe dem... jeg ser personligt stort på hvor de kommer fra, så længe prisen er fair... Og så vil jeg hellere handle dansk end udenlandsk.. men det går nok ikke... sørgeligt...

• Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 2 Emner: 22 Svar: 805
    #6   12. apr 2011 Hvad har det med små sko at gøre? tænk dig da en smule om. Og giv så den femmer ekstra for servicen.

• #7   12. apr 2011 Niels B, Hvad for en service?? De Danske forhandlere har som regel ikke en gang delene på lager, og har længere leveringstid end hvis man køber dem i DE eller UK

• #8   12. apr 2011 hvad?

Sig mig er der nogen der skal have et læse kursus eller hvor er vi henne..

Morten Nævner på INGEN måde at det skal være udenlandske stumper.. eller danske for den sags skyld... det er da kun snæversynede der tolker den sådan.. måske fordi de føler sig lidt ramt... og med ordenlig service.. fair priser.. og stumperne på hylderne burde der ikke være noget at føle sig ramt over...

DET er min pointe...

Der er ingen grund til at tude over at der er visse folk der ikke vil handle i dk. og det var slet ikke en del af spørgsmålet... så at prøve at score billige point på medlidenhedskontoen er da bare sørgeligt...

Og du kan så læse mine 2 sidste linjer igen... og nok en gang til hvis det hjælper...

• #9   12. apr 2011 lol

• #10   12. apr 2011 Morten,

hvis du prøver at google lidt, så finder du ret hurtigt adskillige forhandlere af Galfer skiver til din R1 smiley

om du så vil handle her i landet, i italien, england, sverige eller spanien skal jeg ikke gøre mig til dommer for, men kig lige efter en ekstra gang herhjemme, det er ikke altid at priserne er så voldsomt meget højere end de er i andre lande, når du husker at regne fragten med.

Dog vil jeg sige, at hvis du allerede på forhånd har tabt lysten til at handle med Jes, så skal du ikke høre et ondt ord herfra, for det er dog den latterligste og mest kællinge-for-fornærmede attitude je nogensinde har oplevet !!!

Jes : Er det dit allerbedste bud på, hvordan man markedsfører sig selv som forretningsdrivende i Danmark ?
    Det ville i allerhøjeste grad være på sin plads hvis du kom på banen med en STOR undskyldning til trådstarter og de stakkels læsere, for ikke at tale om dine "kolleger", der også må lide under effekten af, hvordan "danske forhandlere" opfører sig herinde.

• #11   12. apr 2011 Jes L: Husker din side fra de spæde internetdage. Og hvis ikke jeg er helt gal på den, så solgte du sådan set hele MandP's katalog som mellemhandler, altså valgte du dengang ikke at større de danske importører af dele. Så at du piver over slutbrugeren nu kan få det direkte i UK fatter jeg ikke.

• #12   12. apr 2011 Jeg søgte under G A F L E R
    nok der fejlen er, havde fået en stavefejl fra dækmanden hehehe smiley
    så derfor fandt jeg ikke rigtig noget, er ligeglad om de kommer fra England eller usa eller lign. bare det noget man ved det virker, jeg skal alligevel ikke selv montere dem det kommer dækmanden til heheheeh :=)

• #13   12. apr 2011 lol jes

jeg fatter ikke en skid om motorcykler og man kunne som sælger fortælle mig at der skulle monteres 3 bremseskiver foran og jeg ville tro på det, så din kommentar om at i/vi er danske og ikke kan hjælpe fatter jeg ikke engang hentydningen i, men jeg har dog kunne læse mig frem til at du er sælger, så surt for dig at fremstille dig sådan, du må sku være en ensom mand, har din kone forladt dig eller er hun på nippet til det ?

• #14   12. apr 2011 men tak for hjælpen alle sammen :d jeg har fundet ud af det hed GALFER og hvor jeg kan finde det nu, så nu skal jeg bare ud at lede smiley

Kommentér på:
Sørgeligt...

Annonce