934 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til stumper - R6 ´06 {{forumTopicSubject}}
Hej venner
Jeg leder ferbrilsk efter stumper til min R6 årg. 06-07
Det drejer sig om hhv. Bremsemaster FOR, koblings konsol, og det rør som sidder i forbindelse med køleslangerne på venstre side.
Jeg har snakket lidt med MC-huset og de siger de har delene. Men nu har jeg ventet næsten en måned og de har ikke fundet dem endnu... Har i andre gode forslag?
Ebay er prøvet, det samme gælder dba, 123mc, her på galleriet, rrherning, road-race.dk, diverse tyske og engelske sider. Alle uden held.
Evt nogle der selv har nogle stumper til salg?!?
Nordskov
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 2 Svar: 13
apr 2005
Følger: 38 Følgere: 37 MC-er: 3 Emner: 87 Svar: 724
Men det er nye stumper. Og de koster!
apr 2005
Følger: 20 Følgere: 48 MC-er: 5 Emner: 35 Svar: 1.406
apr 2005
Følger: 38 Følgere: 37 MC-er: 3 Emner: 87 Svar: 724
Hjælp til stumper - R6 ´06