917 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
22. maj 2006 Følger: 51 Følgere: 52 MC-er: 7 Emner: 219 Svar: 1.438
kåbeholder på tysk??? {{forumTopicSubject}}
hej mangler en kåbe holder til en zxr 750 J model....
hvad hedder denne på tysk
vi snakker om kan den hedde styrkåbe holder eller hvad kaldes den??
hjælp..
maj 2006
Følger: 51 Følgere: 52 MC-er: 7 Emner: 219 Svar: 1.438
det er den som sidder fra stel og op til spejl...
maj 2006
Følger: 51 Følgere: 52 MC-er: 7 Emner: 219 Svar: 1.438
maj 2006
Følger: 51 Følgere: 52 MC-er: 7 Emner: 219 Svar: 1.438
kåbeholder på tysk???