{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.464 visninger | Oprettet:

Hjælp til valg - minimotard {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Jeg vil have mig en minimotard.
Valget lige nu står mellem 3 forskellige:

Kayo crf-h 150 pro, oliekølet, fuldt justerbar osv., helt klar til banen, kørt 3-4 timer fra ny.

Thumpstar pro 125 fra 2009, ikke kørt meget, ser ud som ny på billederne. Lettere tunet og angiveligt med udstyr for 5000 kr. Ikke oliekølet. Mangler nylon og opsamler.

Pitpro Datona 115ccm, Takegawa knast og 26mm karburator og studs, rustfri speciel udstødning (original medfølger) 10” komplet hjul med sawa dæk, 12” komplet hjul med Heidenav dæk. Kørt ca. 5 løb. Cross dæk og fælge medfølger også (aldrig brugt). Oliekølet.

Jeg skal bruge den både ude og inde – kommer jeg til at mangle oliekøleren om vinteren, og kan der monteres oliekøler på sådan en DAX-motor (Thumpstar)?

Hvilken ville I vælge og hvorfor?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til valg - minimotard
Kommentér på:
Hjælp til valg - minimotard

Annonce