{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.316 visninger | Oprettet:

PROBIKER vs Roleff {{forumTopicSubject}}

Hej MCG

Da jeg efter en længere pause skal til at køre lidt mc igen, skulle jeg lige prøve min gamle Arlen Ness dragt. Den var sku blevet for lille. Så nu skal jeg have fundet en fornuftig læder dragt indtil jeg kan komme i min Arlen Ness igen.

Derfor vil jeg ikke give alt for meget for den. Jeg har kigget lidt på følgende dragter:

http://www.thansen.dk/product.asp?c=5183383242&n=-1939831211&pn=-1404084357

http://www.louis.de/_40b216089914c66f614ee97ffbd11325bd/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=100&wgr=780&list_total=5&anzeige=0&artnr_gr=208007

Er der nogle af jer der har erfaringer med disse dragter eller har i et bedre forslag til en 2 delt læder dragt til under 3000kr.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PROBIKER vs Roleff
  • #1   19. apr 2011 Jeg ejer ingen af de dragter - men ville til enhver tid ta' den fra Louis !
    De anke punkter der er, er hovedsageligt noget omkring farven på dragten, og der vil for 5 kr. narv sværte sgu nok kunne gøre forskellen.
    Den fra Thansen ligner....... ja et eller andet jeg ihvertfald ikke ønsker at ligne..
    Ikke for at sværte Thansen - men deres service er så utroligt ringe, at jeg ligeledes vil spare de 1500 kr forskel, og investere dem i et par støvler / handsker eks..
    Så ta' turen til Kiel / Lübeck / Hamborg, og køb den Louis dragt.. og om ikke andet, så blot de par gange jeg har været syd for grænsen i år, så kører mange i den dragt i Tyskland, ikke det skulle gøre forskellen, men helt i hegnet tror jeg ikke på den er !

• #2   19. apr 2011 jeg har købt en dragt sidste år (probiker) til 2700 kr jeg er meget tilfreds

• #3   19. apr 2011 Jeg røg af kværnen 2 gange på knutten sidste år. Den ene for enden af langsiden og PROBIKER dragten holdte hele vejen.

det synes jeg er rart at have in mente smiley

• #4   19. apr 2011 For lige at smide en ekstra kandidat ind i opløbet.
    (link fjernet)
    Kender den dog ikke.

• #5   19. apr 2011 hvad med Hein Gericke, du skulle kunne få en i deres eget mærke på udsalg til under 3000

Kommentér på:
PROBIKER vs Roleff

Annonce