{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.180 visninger | Oprettet:

Skader det motorcyklen? {{forumTopicSubject}}

Min GSXR 750 kører kun på 3 cylindre fordi den ene tændrørshætte ikke kan sidde fast på tændrøret.. En gang imellem kører den på 4 cylindre men hopper for det meste fra igen..

Skader det motorcyklen at give den gas når den kun kører på 3 cylindre det meste af tiden?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Hej Kan du/i udføre opgaven med rydning af ukrudt mv. i haven? 1.600 kr.
  • Opvaskemaskine reagere ikke efter mit relæ var nede! 850 kr.
  • Nyt Toilet 1.700 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.
  • Afmontering af vaskemaskine 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skader det motorcyklen?
Kommentér på:
Skader det motorcyklen?

Annonce