1.328 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Wåuooovvvv-oplevelse i rundkørsel Wåuooovvvv-oplevelse i rundkørsel

Scenariet:
Kommer her til aften kørende fra Skanderborg igennem Gedved. Kommer forbi MC-importen, som holder klar til at køre ud på vejen i deres kassevogn. De kører ud bag ved mig, men man må jo "kun" køre 60 på stedet, så han ligger helt oppe i røven og presser. Vi kommer ud, hvor man må kører 80 og vejen ender så i en rundkørsel. Der er frit, så kører lidt frisk til. Lige før jeg skal ud af rundkørslen ryger grebet dog lige i forhjulet og i brøkdelen af et sekund efter også på baghjulet. Argghhhh!!! Slipper gassen og forsøger et rette op, men intet sker. PIS - jeg skal ned at ligge! Næhhhh! - Der er greb igen! Får rettet op og kommer ud af rundkørslen og givet gas på igen, for MC-importen har travlt!
Hold da lige ferie! -Så kører pulsen godt nok.
Har jeg været langt nede? -Kører normalt med en lille kyllingestribe og har langt fra fnuller på siden af dækket!
Har der været noget olie, for lav temperatur eller har jeg måske været for langt nede?
(Har dog hørt noget om, at rundkørsler ikke er stedet at køre med nedlægningsvinkel på, da de kan være glatte, men jeg har (indtil nu) aldrig oplevet det!)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Wåuooovvvv-oplevelse i rundkørsel
Kommentér på:
Wåuooovvvv-oplevelse i rundkørsel

Annonce