{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ir på forgaffel
  • #1   20. apr 2011 Jeg kender det godt. Jeg tog til lægen og fik en creme til at smøre på og det hjalp....;-)

Sorry, for off topic:-)

• #2   20. apr 2011 der er 5 forslag til det lidt længere nede af siden

• #3   20. apr 2011 hahahaha, folk har altid en kæk kommentar herinde smiley

Men tak for det gode råd..Skal jeg nok huske når der går ir i lige den forgaffel smiley

• #4   20. apr 2011 Altså jeg måtte på min gamle honda polere hele gaffelbenet . Jeg startede med fint fint sandpapir korn 800-1000 eller noget i den dur. Bagefter ståluld med autosol og så autosol på klud .. og så pudsede jeg efter med tør klud . Det tog lannnnnnng tid men det blev flot ... du kan vidst ikke bare fjerne de enkelte ir pletter da det ikke er en decideret plet men korision af aluen så hvis du kun polere.... det er vist der hvor man skal finde ud af om man vil polere, glasblæse , eller male

• #5   20. apr 2011 Hej Jesper

Har prøvet lidt ala det samme, men tålmodigheden slap vist op... Tror bare jeg må bruge en hel dag i påsken på at få det gjort.. Tak for hjælpen smiley

• #6   20. apr 2011 Der er et tyndt lag lak på forgaflen. Når den får stenslag o.s.v. kommer der små huller i denne lak og alu'en begynder at ire indenunder. Så du kan polere fra nu af og til juleaften uden at komme videre. Du har 2 muligheder. Den ene er at fjerne lakken og polere det rå alu nedenunder helt op. Det kræver en del arbejde og knofedt men resultatet bliver også pænt. Den anden er at adskille forgaflen og få gaffelbenene malet eller pulverlakeret. Det er det mest holdbare.

Kommentér på:
Ir på forgaffel

Annonce