{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.113 visninger | Oprettet:

Close call..........pas på derude !!! {{forumTopicSubject}}

Hej,

Som overskriften kraftigt antyder så var det igår aftes CLOSE CALL !!!

Min Bror, en ven og mig var ude og køre, lagde vejen forbi Vedersø Klit hotel men desværre så sent at folk var ved at trille afsted, så efter en forfriskning gik det syd på ad kystvejen, 929 mod 954.......for de uindviede 2001 Fireblade mod 2003 Fireblade, der bliver gået til stålet og vi er af og til forbi 2½......holder kort og snakker i lyskrydset i Søndervig og vender så næsen mod Ringkøbing, ca 2-2½km ude og med fuld gas bestemmer min brors oliefilter sig for at nu vil den ikke være med mere og den pumper på rekord tid al olie ud på motor/udstødning og baghjul i en enorm røgsky !!!! under alvorlig slingren får min bror bremset han 954 ned og kommer ind til siden.............havde det været i en sving havde han endt 500meter ude på en mark eller lige ind i en modkørende bil !!!

HELDIGVIS skete der ikke noget, og heldigvis var det ham selv der havde skiftet filter i sidste uge, så nu lærer han nok at spænde det fast, men kun guderne kan gisne om hvor galt det kunne ha gået, så pas på derude !!!!!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Close call..........pas på derude !!!
Kommentér på:
Close call..........pas på derude !!!

Annonce