{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.348 visninger | Oprettet:

Fart-rekord.. {{forumTopicSubject}}

Læste lige i papir udgaven af Ekstra Bladet i dag. En fyr var blevet nappet på motorvejen uden for Odense. Ny fartrekord siger der. Han er målt til ikke at have kørt langsommere end 255 km/t.
AV! -Han har en betinget frakendelse af kørekortet i forvejen, men mister jo under alle omstændigheder kortet ubetinget med mindre de trækker 60 % fra i tolerance. -De trækker i alt fald ikke noget fra på Police pilot målinger (har jeg hørt) *hoster*. Så den er godt nok harsk.
-Politiet konfiskerer forresten også hans MC. Det er nok ikke en Jawa fra 80erne, så hold da kæft en omgang man får for at tage (alt) for mange snoninger. :-|

Jeg troede det var Sebastian G. der havde været ude at lufte sin gule henrettelsesmaskine af en TL1000S, men det viser sig ikke at være tilfældet da han vist stadig venter på fælge smiley
Kan I køre pænt derude. Og hvis I er i tvivl så NEJ det er heller ikke mig på min een-stamper! smiley

Kør pænt derude. Jeg vender forhåbentlig snart stærkt tilbage med et par cylindre mellem benene.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fart-rekord..
Kommentér på:
Fart-rekord..

Annonce