{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.199 visninger | Oprettet:

Top service {{forumTopicSubject}}

Inspireret af et tildligere indlæg om dårlig service på et værksted, vil jeg da lige byde ind med en historie i den anden ende af skalaen.

Var i tirsdags forbi KS Motor i Vejle, da kærestens ene højtaler i hendes interphone drillede.

Den skiftede de uden beregning, så det var bare alletiders. Men det stopper ikke her.
Værkføren og jeg står og snakker om knastkædestrammeren på min cykel. Der har nemlig floreret en del rygter om fejl på denne, men det begrænser sig til cykler på det amerikanske marked.
Han kigger så lidt på mit bagdæk, og opdager et par ridser i dækket. På langs med trædefladen. Det synes han er underligt, og tager nogle billeder, som han sender til Bridgestone.
Et kvarter efter kommer han med et nyt bagdæk i hånden, og siger at de skifter det lige. Bridgestone betaler.

Jo endelig, og mange tak. smiley

Nu skal det lige siges, at mit dæk var meget slidt, og havde egentlig planlagt, at det skulle et nyt på inden for et par uger.
Jeg sad med det største smil på hele vejen hjem fra Vejle. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Top service
  • #1   29. apr 2011 Årh hvad! Lækkert smiley

  • #2   29. apr 2011 ja det er da ikke så ringe endda...

  • #3   29. apr 2011 Sådan! smiley

  • #4   29. apr 2011 Du var jo kunde i butikken , med en reklamation , som blev ændret til en positiv oplevelse , og sådan er det heldigvis de fleste steder

    Men du kom sikkert heller ikke med dæk / kæde / Powercommander osv som du havde købt andet sted og vil have dem til at montere sidste gang

    Var lige over ved den lokale Foto mand for at købe en Video optager til Dragracing , hmmmm den jeg havde i tankerne , , synes han sku ikke om , du låner sku da lige denne og tester , tror det er den du skal have !

    Ja det var det så ! Jeg bad så om rabat da jeg afleverde den igen , for nu var den jo brugt
    Hmmmmm han havde sku trukket 15 % fra uden at sige det !


  • #5   29. apr 2011 Hvor er det da dejligt at høre gode historier i stedet.. Folk har sgu altid så travlt med at være negative.

    Gode oplevelser får altid for lidt opmærksomhed. smiley


  • #6   29. apr 2011 Thomas Ja der er heldigvis folk i den butik som også godt forstår hvad service er!

    Problemet er bare at det altid er forholdet 6:1 som Chris MacDonald siger.

    6 gode oplevelser til at opveje én dårlig!


  • #7   29. apr 2011 super

  • #8   29. apr 2011 Super service du fik der !

    For 14 dage siden havde jeg en fridag som skulle udnyttes mest muligt så .... jeg skal sgu' ha' dæk på I DAG tænkte jeg smiley
    Ringede lidt rundt - og vidste godt at det kunne være svært samme dag.
    Klokken var 14.00 og den sidst på listen var Bikx i Næstved.
    Efter at have snakket lidt dæktype - spurgte jeg så om det ikke kunne lade sig gøre at få skiftet i dag - så blev der helt stille i telefonen.
    "Hvornår kan du være her?" - Om 40 minutter siger jeg så.

    Så den dag fik jeg nye dæk på og den dag oplevede jeg service ud over det sædvanlige. Det KAN godt være jeg har betalt lidt mere end hvis jeg havde brugt 14 dage på Googleri og indkøb fra nettet - samt efterfølgende finde en som kunne montere dem.
    Mens jeg gik og ventede snakkede jeg Mogens om nogle "ekstra" indkøb til cyklen som jeg havde kigget på længe (på nettet) og det resulterede i at jeg dagen efter ringede og bestilte elektronik for 1000,- og en af dagene ringer jeg nok til ham igen for at få et nyt kåbeglas.
    Og forresten - skal også snart have kørebukser så mon ikke turen går til Næstved ?


  • #9   30. apr 2011 Kanon historie, men mht at spare penge ved dæk ved at bestille online, for det første så sparer man ikk lidt, man sparer ofte op imod halvdelen, og man møder også flinke "private mekanikere" der skifter dækket.. Så ikk meget anderledes der smiley

Kommentér på:
Top service

Annonce