Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anbefaling af udstyr?
  • #1   29. apr 2011 shoei laver nogle dejlige hjelme men du kunne også kigge på x-ligt fra nolan

• #2   29. apr 2011 Brug god tid på det. Det hele skal sidde perfekt. Og skriv et rygskjold øverst på listen. Jeg kører selv med Forcefield (samme som Halvarsson).

• #3   29. apr 2011 Der er mange mærker at vælge i mellem og når alt kommer til alt er det op til dig hvad der passer bedst. Hjelmen skal sidde 100% og får mig var det kun ARAI der passede på mit hovede. Handsker, jakke og bukser er igen hvad du er til at farver, smag og stil.
    Jeg har valgt en farverig jakke da alt andet man kan købe er sort, syntes jeg. Handsker skal passe så godt som hjelmen og her vil jeg ikke gå på kompromis. Det handler her om at prøve sig frem og ikke købe det første man ser. Jeg vil ikke sige der er forskel på mærkerne bare du ikke køber din hjelm hos THansen men bruger lidt mønt på den.

• #4   29. apr 2011 Shoei hjelm

Berik tøj

total awsome

• #5   29. apr 2011 Køb brugt. og en 2 delt læder dragt så bliver du glad. Det cudura lort er kun til under 150 km timen så hiver i en og jeg er seriøs.
    Men købt brugt: det er gået og sat til. folk har som regl købt en forkert størrelse. Så for 5000kr kan du altså finde noget fedt gear.

• #6   29. apr 2011 Hvis du vejer ca 90 kg og er 185 høj har jeg et brugt frank thomas til 800kr:) 2 delt læder.

• #7   29. apr 2011 Er 182 og vejer kun 78, så det går nok ikke helt smiley

• #8   30. apr 2011 benjamin j - det er lige oræcis hvad jeg kører med smiley og sidi støvler ja tak

• #9   30. apr 2011 Skandinavian Park 5, 24983 Handewitt-Unaften =
    http://www.heingericke-flensburg.de/html/start_danisch.html

Kiel/Hamburg = http://www.polo-motorrad.de/

Kiel/Hamburg = http://www.louis.de/

Men jeg kan se du er fra Kbh. så prøv at finde en butik i Sverige. Tøj er du nød til at prøve. Jeg har selv 2 sæt og der 2 nummere til forskel i jakken og 1 nummer i bukser, så XL i et mærke er måske XXXL i et andet mærke.

Køber du her hjemme, er det nemmer at reklamere over fejl og mangler, men det er noget dyre.

God jagt, Benny

• #10   30. apr 2011 Husk også støvler! Det kan redde dig fra at få revet en fod af - taler af erfaring!

• #11   13. maj 2011 René J / Benny F ; Ønske-scenarie: AT folk med jeres indstilling simpelthen blev totalt "black-listet" hos DK forhandlere !!! Fuuuck hvor I fortjener det... Men heldigvis for jer, er det også temmelig urealistisk smiley

• #12   13. maj 2011 Ved køb af hjelm, så skal du prøve den mens du kører og ikke blot inde i butikken. Vil du køre i regnvejr? Noget læder kan klare det, andet mindre godt. Hvis det suger vand så bliver man meget hurtigt afkølet, selv efter en meget lille byge. Vigtigst er at prøve noget forskelligt og gøre sig klar hvilke egenskaber det skal have.

Kommentér på:
Anbefaling af udstyr?

Annonce