1.300 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Caliber maling Caliber maling
Jeg har grundet og fulgt instrukser vedr bremsekalibre og den fremgangsmåde der skal til for at gøre det rigtig.
Jeg har nu skulle samle dem og der hvor jeg har sat fingre med bremsevæske (dot 4) krakelere malingen... Burde det kunne lade sig gøre...? Jeg mener det er vel en uundgåelig faktor at kalibrere kommer i kontakt med bremsevæsken..
Maling er købt hos en autoforhandler og er beregnet til formålet... Andre der har oplevet det...?
0 synes godt om
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.567
aug 2009
Følger: 10 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 152 Svar: 584
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.567
Men prøv at hælde bremsevæske på din bil.. Den kan sikkert heller ikke tåle det..
Bremsekalibermaling er lavet til at tåle varme, ikke bremsevæske...
aug 2009
Følger: 10 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 152 Svar: 584
Så må jeg jo hellere passe lidt på med den kombi... og så lærte jeg også noget i dag... Så kan jeg vist godt gå i seng
apr 2011
Følger: 3 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 29
Jeg fulgte producentens anbefaling om at påføre med en lille pensel - hvis jeg skulle lave det om ville jeg prøve at finde en lille air-brush for at få helt smooth finish.
Der er et par net-butikker i DK der sælger sæt til bilers calipre, dvs. at mængden er rigeligt stor til MC-brug. Evt. kan du blande maling og hærder i små mængder - så kan du bruge produktet over flere gange. Det stivner nemlig efter ca. 1 time, og allerede efter 20 min falder viskositeten markant (det stivner).
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 340
Caliber maling