{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.572 visninger | Oprettet:

Afgift på ducati 749? {{forumTopicSubject}}

Hej,
Jeg overvejer at købe en ducati 749 i Tyskland. Er der nogle af jer, der har erfaringer inden for dette felt? Modellen er en 749 s fra 2003 med ca 4000 km på bagen. Ud fra prisen vurderede Skat afgiften til ca. 105000kr (vurderet på deres hjemmeside). Kan det virkelig passe, at det ikke er mere?


Kommentarer på:  Afgift på ducati 749?
  • #2   12. maj 2006 Smukt Jesper.
    Tak for dit svar. Nu vil jeg skynde mig at tjekke den hjemmeside. Forresten, så bliver det min første cykel. Banken har lånt mig pengene. Håber bare ikke den er for hidsig smiley


  • #3   12. maj 2006 ud fra prisen kan den ikke vurderes, det er vist kun ved import af nye biler det gør sig gældende!
    ang første bike...så tillykke, men tjek lige forsikringen også, bare et godt råd!


  • #4   12. maj 2006 Hej Klaus,
    Jjeg vil anbefale at du undersøger hvad den kan forsikres for, før du køber den. Nyprisen for en 749S er omkring 272.000, så forsikringspræmien er relativ høj.


  • #5   12. maj 2006 Shit. Havde ikke lige taget i betragning, at s-modellen koster dét mere end den "almindelige". Håber ikke det betyder det helt store. Har forsikringsmand hos tryg, og han plejer at være sød ved mig. Håber han er det i denne omgang også

Kommentér på:
Afgift på ducati 749?

Annonce