Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjelm og dragt søges
  • #1   5. maj 2011 tag ud til en forhandler og tag en snak med dem

Hjelm 2-4000kr for en kvalitets hjelm

tøj 3-7000kr for kvalitetstøj tekstil, hvis du skal have noget der er 100% vandtæt, så er vi i den højere ende

støvler og handsker 2-5000kr

RYGSKJOLD 1-2000kr kan anbefale dainese wave

så sæt 10000kr af til et komplet sæt

• #2   5. maj 2011 Der er adskillige sponser faner herinde med udstyr smiley

• #3   5. maj 2011 men du har en god bekymrende mor.....

hvor er du fra, så kan vi måske anbefale nogen i nær området til dig, for sådan noget tøj skal altså prøves før man køber det

• Robin S
    Robin S Tilmeldt:
    nov 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 25
    #4   5. maj 2011 Nej det har jeg sådan set ikke, den eneste grund til at hun gør det her er fordi min far som hun ikke kan fordrage gerne vil give mig kørekortet og hun vil ikke ligne en idiot ved siden af ham! Min mors interesse for mig kan ligge på en 5øre, hun vil bare ikke ja ligne en idiot ved siden af min far!

Jeg bor i Odense

• #5   5. maj 2011 ja hvis hun ikke interesserer sig for dig, så tag hvad du kan få

• #6   5. maj 2011 jeg købte sidi støvler til 1500, hjelm marushin carbon 1500 og jeg fandt et brugt lædersæt i god kvalitet(arlen ness) på dba til 2500, handsker købte jeg på udsalg hos forhandler til 300kr omkr 6000kr

• #7   5. maj 2011 ellers så gå på jagt herinde efter noget tøj smiley
    men la vær med og købe en brugt hjelm. en hjelm sidder forskelligt på alle, så tag ned til en forhandler og prøv dig frem, evt prøv og køre en tur med den, der er forskel på vindstøj også..
    Vh. Michael

• Robin S
    Robin S Tilmeldt:
    nov 2010

#8   5. maj 2011 Dækmanden: Det er jo det, en af mine venner joker med at jeg skal prøve at sige til min mor at min far gerne vil give til min kommende motorcykel, bare for at se hvordan hun reagere!? Men det syntes jeg alligevel ikke er særlig pænt, men nu må vi se om hun trækker i land igen fordi jeg talte med en forhandler her i Odense og han sagde at det ville komme til at koste omkring 7000kroner bare for hjelm og dragt! Jeg har hvert fald sendt hende en sms om det, og hun har ikke svaret, måske er hun blevet kvalt i morgenkaffen Griner!

• Robin S
    Robin S Tilmeldt:
    nov 2010

#9   5. maj 2011 Michael: Det ville være en super god ide, hvis det ikke liiige var fordi jeg er pænt lille! Som i de gamle fik tilbudt vækst-hormoner til mig da jeg var barn lille, så tvivler kraftigt på at nogen sælger str meget lille tøj! Jeg har problemer med bare at finde et par bukser som passer eller en trøje og ender ofte i børne afdelingen hehe

• #10   5. maj 2011 LOOL

• Robin S
    Robin S Tilmeldt:
    nov 2010

#11   5. maj 2011 Jeg har lige talt med nogen som har en forretning inde i centrum og de syntes at jeg skal komme ind også kan vi lave et pris overslag til den gamle! Så tror at jeg vil få noget make up smurt i hovedet og børstet tænder også tage den gode gåtur! Gad godt at se min mors fjæs da hun fik min sms!

• #12   5. maj 2011 Hej Robin

Quote "Nej det har jeg sådan set ikke, den eneste grund til at hun gør det her er fordi min far som hun ikke kan fordrage gerne vil give mig kørekortet og hun vil ikke ligne en idiot ved siden af ham! Min mors interesse for mig kan ligge på en 5øre, hun vil bare ikke ja ligne en idiot ved siden af min far!

Unquote.

ubehagelig læsning, og syntes jeg egentlig er synd for dig, men kender det godt..

hvis det skal være læder så snak med www.dragtdesigneren.dk.

hvor "stor" er lille ? kan være jeg kan finde en dragt til dig til en rimelig pris.

//kenneth

• #13   5. maj 2011 Prøv denne her:

FC-moto: www.fc-moto.de

Find lige ud af hvilke størrelser du skal bruge ved evt at prøve hos en forhandler inden du bestiller.

Jeg har købt meget af mit udstyr derigennem, og det fungerer fint.

• #14   5. maj 2011 Skriv en pb hvis du vil have en schuberth s1 pro til 2500 brugt i grå.. sælger min nemlig

• #15   6. maj 2011 ja hvis hun ikke interesserer sig for dig, så tag hvad du kan få

hehe ja hvorfor ikke..

Kommentér på:
Hjelm og dragt søges

Annonce