{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jensen A/S
  • #1   13. maj 2006 Er det brdr jensen? Har hørt en masse skidt om dem. Der er en lille mand med militærhat på som heder brian er ikke lige min kop te syntes ikke at han er særlig service minded. Men de sælger mange maskiner. Hvis du skal handle derude så kan du godt prutte om prisen da jeg ved at de ca ville tjene ca 20 kilo på en maskine til omkring 100 kilo.

• #2   13. maj 2006 Deres ry har ikke været for godt, men jeg ved ikke hvor galt det er. Mit gæt er at de er ok.

Der er jo en købelov der beskytter køberen, så det er jo begrænset hvad de kan slippe afsted med.

• #3   13. maj 2006 Ja det er Brdr. Jensen jeg snakker om, det er mine forældre der har kig på nogle store cruisere og udvalget er jo stort derovre...

• #4   13. maj 2006 Da jeg handlede der skulle man skrive under på at man kun havde 4 mdr. garanti på motor og gearkasse... Ved der er flere som har skulle skrive under på det. Det er vist ikke helt efter bogen. Kan ikke anbefales

• #6   13. maj 2006 møjbix!!!!!!

• #7   13. maj 2006 Kim: Hvorfor?

Kritik må der kunne argumenteres for hvis den er saglig..

• #8   13. maj 2006 Prøv evt. at lave en søgning her i forum! Emnet har vist være oppe mange gange! smiley

• #9   13. maj 2006 carsten z: Næ men bare det at de får en til at skrive under på det, siger vist lidt om hvad man kan forvente af maskinerne/servicen.

Nyere maskiner vil jeg godt købe hos dem, men hold jer fra de lidt ældre, eller dem der har kørt mange kilometer.

• #10   13. maj 2006 Lad være med at kigge på km-tælleren. De købte min RC36 som sjovt nok blevt solgt af dem igen med færre km på tælleren...

/
    Jesper

• #12   14. maj 2006 kan IKKE anbefale dem, har en kammerat der handlede hos dem.
    kæde og tandhjul var nedslidt og de ville ikke skifte det,
    de kunne til nød strække sig til at rep. en utæthed i brændstofsystemet.
    da han så havde handlet færdigt nogle dage senere, har fået underskrevet købskontrakten og skal afhente cyklen
    (rf900) for han den besked at cyklen er tidligere skadet og genopbygget (en ret vigtig detalje at "glemme")
    og ved nærmere eftersyn (afmontering af kåbe O.S.V.)
    viser der sig at være mange små fejl og mangler
    eks. revne i brændstofpumpe, revne i motorside ved gearskifterarmen og andre mere eller mindre alvorlige fejl
    som vi først finder ud af hjemme i værkstedet, han har klaget til dem men uden det helt store held, men en ting ligger fast, jeg vil ALDRIG handle hos sådan en forhandler købelov eller ej.
    det er altid træls at skulle bøvle med noget som burde være iorden fra forhandleren.

• #13   14. maj 2006 Så havde jeg da forlangt at handlen skulle gå tilbage ! Eller at man fik en kompentiation, evt udfra en vurdering hos FDM.

Kommentér på:
Jensen A/S

Annonce