{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.648 visninger | Oprettet:

Fundet stjålen MC, reaktion! {{forumTopicSubject}}

Da jeg skulle i Bilka i dag, stod der lige foran indgangen, en Yamaha TDR 750. Som tydeligviss var stjålen.
Tanklåg var voldet op. bagdæk slidt helt glat lige på midten.
Nummerplade var foldet sammen, så den ikke kunne læses.
desuden var greb knækket, og den havde en masse småskader!

Jeg har ingen ide om hvor mange tusind personer, der har passeret den, uden at reagerer. UTROLIGT folk ikke magter at ringe til Politiet...

Jeg ringede til Politiet, og de videregav oplysningerne til ejeren.
Jeg skyndte mig ind og bytte det der skulle byttes i Bilka, og hente det jeg skulle (havde en 2årig på skuldrerne).

Da jeg kom ud stod den der heldigvis endnu (30-45 minutter senere)

Jeg ringede igen til Politiet, som sagde ejeren var på vej.

Beslutter så at blive ved den, nu de var på vej. OG inde fra Ishøj centret kommer en fyr gående, med hjelm i hånden. Vi får øjenkontakt, og han vender om, og går igen ind i centret. Der forsvinder han så uden at se sig tilbage.
10 minutter efter kommer ejeren. OG selv om den kunne starte, var den sku for farlig til at køre på, så vi smider den op på min trailer, som jeg tilfældigvis havde på. Jeg havde ikke tid til at smide den hjem til ham, men tog den med hjem, så han kan hente den, når han får tid.

Meget taknemlig Spansk/dansker har derved fået sin MC tilbage efter tyveri.... MEN det skræmmer sku lidt, at kun 1 person ud af de mange hundrede der vel går i Ishøjcentret, på en lørdag formiddag, reagerer ved at ringe 114....
Hvor stor indsats kræver det lige, at bukke en nummerplade ud, så den kan læses, og så gå væk, og ringe 114?
Bare imens jeg stod på lidt afstand, talte jeg 6 MC klædte personer.. personer, som selv må frygte et sådan tyveri?

MEN jeg fik da, gjort en mand sindsyg glad, og det er jo altid en rar fornemmelse!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fundet stjålen MC, reaktion!
Kommentér på:
Fundet stjålen MC, reaktion!

Annonce