{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.907 visninger | Oprettet:

Komplet MC udstyr, best pris tyskland? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Står og skal købe komplet MC beklædning til mig samt damen og havde tænkt mig at køre til tyskland og shoppe her på fredag.
Men hvor skal jeg tage hen hvis jeg skal have et samlet tilbud på alt hvad vi skal bruge lige fra støvler og tøj til hjelm?
Og hvor er der størst chance for at man finder alt under et tag som man kan lide..? Har kigget lidt rundt her inde og tænker selv på Louis lagersalg i Hamborg, men kan jeg nøjes med at køre til Flensborg vil det os være til at fortrække smiley

Det er første gang jeg skal købe udstyr og kunne forestille mig at jeg var lidt kræsen. Men det behøver ikke være decideret mærkevare for kender intet til det.


På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Komplet MC udstyr, best pris tyskland?
  • #1   17. maj 2011 Og måske lidt omkring hvad man kan købe og hvad man skal holde sig fra. Køre R6'er fra 2008.

  • #2   17. maj 2011 Vil nok tage til Kiel, der er der både Louis og Polo Motorrad butikker - og de er begge Mega, så der kører i ikke forgæves. (Louis plejer at være billigst, men fuk hvor Polo har fedt kluns) Der ligger en Ubåd nord for Kiel og et marine Denkmal ved Laboe nord for Kiel, som er et besøg værd hvis tiden er til det.
    Ellers er der Biker Outfit i Oeversee og HG i Scandinavian Park, men det ved du nok alt om. Priserne her plejer at være mere pebret, men de kan jo have tilbud. Tjek hjemmesiderne.
    Hvor end du handler i de store kæder, så opret bonuskort før du handler.


  • #3   17. maj 2011 Okay det lyder fornuftigt, det er heller ikke så langt igen.
    Men tænkte bare eftersom det andet var lagersalg om der ikke var lidt penge og hente der? Men ellers vil jeg prøve Louis og Polo i Kiel.

    Bonuskort..? smiley


  • #4   17. maj 2011 Hivs du skal strække pengene længst - så er Louis' lagersalg i HH ikke til at komme udenom.
    Generelt er Louis den af de tre store i Tyskland, hvor pengene rækker længst, Polo og HG kommer nok bagefter i nævnte rækkefølge...
    Sså ta' turen til Hamborg, og for alt det du sparer, ta' en nat på vejen hjem på BB Dannevirke, så er fruen også pleaset, og der er garanteret andre MC'ister at snakke med der..!


  • #5   17. maj 2011 http://www.louis.de/_40f4eb2c06b965508f48de75f24f1b7f5d/index.php?topic=funcard&lang=en
    Ja hvis du handler gentagende gange så er der gode rabatter at hente. Da det kørte best for mig, bestilte venner og bekendte gennem mit kort, og jeg hev pakken hjem fra posthuset. Sparede over 500 kr. i points, og fik dem i rabat netop i filialen i Kiel.
    Men det lagersalg i Hamborg er osse fristende. og der er også Polo og HG samt denne biks. http://www.helmstudio-hamburg.com/


  • #6   18. maj 2011 Nogen der har adressen til lagersalget i hamborg?

Kommentér på:
Komplet MC udstyr, best pris tyskland?

Annonce