{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Knastkæde-/strammer på 600srad?
  • #1   18. maj 2011 Hvis du lader den stå i tomgang og gasser den op på ca 5000 omd. Hvis den så giver en raslende lyd (som en dåse med skruer der bliver rystet) så skal den skiftes.

Har selv lige skiftet til en manuel strammer på min CBR som har samme børnesygdom. De kan købes på ebay til under 400kr leveret. Så kan du selv montere den eller få et værksted til det. Det er ret nemt

• #2   18. maj 2011 Søren: Tak for svar:) Hvad vil det sige at den er manuel? Altså jeg ved godt hvad det betyder, men har manglende kendskab til emnet:)

• #3   18. maj 2011 Min 600 fra 98" rallede lidt ved 2500omdr.. det kan høres ved stilstand og fra kædesiden.. (men det havde du nok regnet ud)

• #4   18. maj 2011 Rene E: Tak for svaret. I må ikke forudantage noget, så skriv endelig hvad i tænker:)
    Når så det sker, skifter man så bare strammeren?

Med fare for at spørge dumt:)

• #5   18. maj 2011 Mener man på min også skiftede kæde bakkerne (kan ikke huske hvad de hedder, men den/de skinner som strammeren skubber til) Men det vil kræve at toppen skal af. Strammeren sku gerne ku skiftes uden at toppen skal af. ellers søg info på google om skift af knastkæde mm. evt. på engelske fora.

Har kæden slasket i lang tid, kan den være slidt, og så sku du overveje at få den skiftet i samme omgang.. hvad har den kørt?

• #6   18. maj 2011 jeg fik skiftet min forige sæson, mener det kostede ca 6000 kr og så blev ventiler tjekket i samme omgang, og det var hele skidtet der blev skiftet der:-)
    og som de andre siger så kan det høres ved en rasle lyd fra motoren:-)

Kommentér på:
Knastkæde-/strammer på 600srad?

Annonce